Pracownik

Pracownicy

Biuro Wydziału
Instytut Nauk Medycznych
dyrektor
Zakres obowiązków:

Kieruje i zarządza Biurem Wydziału Lekarskiego poprzez planowanie, organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie prac:

I. w zakresie zadań i procesów organizacyjnych Biura Wydziału Lekarskiego obejmujących:

1) obsługę kancelaryjną Wydziału Lekarskiego oraz Instytutu Nauk Medycznych, w tym sekretaryjną Dziekana Wydziału Lekarskiego i Kolegium Dziekańskiego, sekretaryjną Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych i Rady Instytutu Nauk Medycznych;

2) działalność informacyjną i prezentacyjną Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych;

3) przygotowywanie materiałów do raportów, sprawozdań, kontroli;

4) koordynację zawierania i aneksowania przez Dziekana Wydziału Lekarskiego umów z podmiotami leczniczymi na udostępnienie ich jednostek na potrzeby działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej;

5) realizację zadań związanych z polityką kadrową pracowników administracyjnych oraz technicznych tworzących jednostki Biura Wydziału Lekarskiego;

6) obsługę administracyjną całokształtu gospodarki finansowej Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych obejmującej środki finansowe pozostające w:

• dyspozycji Dziekana Wydziału Lekarskiego związanych z działalnością dydaktyczną jednostek organizacyjnych Instytutu Nauk Medycznych, Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej, Pracowni Testowych Pomiarów Dydaktycznych

• dyspozycji Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych związanych z działalnością naukową

• środków pozyskanych z innych źródeł

obejmującą planowanie finansowe, ocenę zamówień, monitorowanie realizacji, opis faktur, ewidencjonowanie środków trwałych i ich inwentaryzację oraz sprawozdawczość,

7) koordynację współpracy i zadań realizowanych na rzecz jednostek organizacyjnych Instytutu Nauk Medycznych, w tym zlokalizowanych w podmiotach leczniczych przez ogólnouczelniane jednostki organizacyjne UO w zakresie teleinformatycznym i gospodarczo-technicznym;

8) administrowanie siecią LAN w obrębie Collegium Medicum i Collegium Biotechnologicum;

9) administrowanie stronami internetowymi Wydziału Lekarskiego oraz Instytutu Nauk Medycznych.

10) obsługę administracyjną komisji Wydziału Lekarskiego, współpracy Wydziału Le-karskiego z otoczeniem społeczno-gospodarczym, wizyt akredytacyjnych;

11) ewidencję środków trwałych Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych;

12) właściwy podział zakresów czynności pracowników Biura Wydziału Lekarskiego;

13) zarządzanie czasem pracy podległych pracowników zgodnie z przepisami prawa pracy;

14) prowadzenie i przechowywanie ewidencji czasu pracy podległych pracowników zgodnie z przepisami prawa pracy;

15) sporządzanie planów urlopów pracowników Biura Wydziału Lekarskiego;

16) organizowanie zastępstw wynikających z nieobecności pracowników zachowując ciągłość pracy Biura Wydziału Lekarskiego;

II. w zakresie zadań i procesów organizacyjnych dotyczących obsługi studentów obejmujących:

1) bieżącą obsługę studentów i toku studiów kierunku lekarskiego;

2) dokumentowanie przebiegu studiów w USOS;

3) przygotowywanie wniosków o stypendia ministra dla studentów oraz list rankingu na potrzeby stypendium Rektora;

4) obsługę systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS oraz monitorowa-nie zadłużeń w opłatach i wszczynanie właściwych dla sprawy postępowań;

5) zamawianie i ewidencjonowanie druków ścisłego zarachowania;

6) przygotowywanie i aktualizowanie materiałów do udostępnienia w określonych przez Dziekana folderach na stronie internetowej Wydziału;

7) współdziałanie z Koordynatorem kierunku lekarskiego w zabezpieczeniu przebiegu studiów;

8) współdziałanie w sprawach danych osobowych studentów - wprowadzanych do systemu POL-on;

9) merytoryczne i organizacyjne wspieranie władz Wydziału Lekarskiego w zabezpieczeniu prawidłowego toku i przebiegu studiów;

10) wsparcie administracyjne działalności studenckich kół naukowych.

III. w zakresie zadań i procesów organizacyjnych kształcenia obejmujących:

1) realizację zadań przewidzianych dla sekretarzy Wydziałowej Komisji Rekrutacyjnej oraz specyficznych dla kierunku lekarskiego elementów procesu rekrutacji na studia, w tym związanego z warunkami i limitem przyjęć na studia stacjonarne i niestacjonarne oraz bieżącą weryfikacją list osób zakwalifikowanych do przyjęcia;

2) realizację całokształtu zadań związanych z planowaniem zajęć dydaktycznych wraz z rezerwacją sal obejmującą przygotowanie i udostępnianie harmonogramów zajęć;

3) wprowadzanie do systemu USOS obciążeń i rozliczeń pensum kadry nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących kształcenie we współpracy z Sekretariatem Instytutu Nauk Medycznych;

4) administracyjną i techniczną obsługę koordynacji całokształtu organizacji procesu dydaktycznego kierunku lekarskiego przez pracowników administracyjnych i inżynieryjno-technicznych Biura Wydziału Lekarskiego.

IV. w zakresie zadań i procesów Instytutu Nauk Medycznych obejmujących:

1) koordynację i obsługę zadań związanych z polityką kadrową Instytutu Nauk Medycznych;

2) obsługę administracyjną w zakresie działalności naukowej Instytutu Nauk Medycznych tj; wsparcie w realizacji projektów badawczo-naukowych, monitorowanie przesyłania publikacji pracowników Instytutu Nauk Medycznych do Bazy Wiedzy UO; współpraca z Wydawnictwem UO w zakresie monografii i planów wydawniczych;

3) prowadzenie strony internetowej Instytutu Nauk Medycznych;

4) wsparcie w prowadzeniu postępowań awansowych w dziedzinie nauk medycznych we współpracy z Radą Naukową UO:

5) wsparcie doktorantów i współpraca ze Szkołą Doktorską UO:

6) techniczną obsługę procesu nostryfikacji dyplomu lekarza i postępowania w sprawie potwierdzenia ukończenia studiów na określonym poziomie.



clock
Godziny pracy
poniedziałek09:00 – 17:00
wtorek08:00 – 16:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
specjalista administrator sieci komputerowych
kierownik obszaru
Sprawowane funkcje:
Kierownik


Zakres obowiązków:

Kierownik Obszaru Dziekanatu Biura Wydziału Lekarskiego kieruje i zarządza 4-osobowym zespołem pracowników poprzez koordynowanie i nadzorowanie prac w zakresie :

1) obsługi kancelaryjnej Wydziału Lekarskiego, w tym sekretaryjnej Dziekana Wydziału Lekarskiego i Kolegium Dziekańskiego;

2) obsługi studentów i toku studiów kierunku lekarskiego obejmująca:

- przygotowywanie, wydawanie zaświadczeń o przebiegu studiów oraz innej dokumentacji wynikającej z realizacji toku studiów;

- przygotowywanie do decyzji władz wydziału projektów pism/ stanowisk/opinii/postanowień/powołań w sprawach studenckich i ich wydawanie;

- przygotowywanie i wydawanie protokołów egzaminów i zaliczeń komisyjnych;

- potwierdzanie wniosków studentów w sprawie przystąpienia po 10 semestrze do Lekarskiego Egzaminu Końcowego;

- techniczna kontrola dzienników kształcenia praktycznego;

- wydawanie i przedłużanie legitymacji studenckich;

- wydawanie skierowań na badania lekarskie i szczepienia umożliwiające uczestnictwo studentów w zajęciach klinicznych i praktykach zawodowych;

- koordynowanie ubezpieczeń studentów;

- wdrażanie organizacji zajęć wynikających z decyzji dotyczących skierowania na powtarzanie zajęć i monitorowanie przebiegu powtarzania;

- opracowywanie formalne wniosków o przyjęcie na studia studentów innych uczelni;

- opracowywanie ramowych wzorów suplementów do dyplomu oraz opisów indywidualnych osiągnięć studenta oraz zlecanie druku dyplomów i suplementów oraz tłumaczenia na języki obce,

- nadzorowanie przygotowania dokumentów do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie uzyskania refundacji kosztów kształcenia studentów przyjętych z Ukrainy w ramach pomocy obywatelom Ukrainy i w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego Państwa,

- współdziałanie z Sekretariatem w sprawach związanych nostryfikacją dyplomu lekarza,

3) dokumentowania przebiegu studiów w zakresie:

 - bieżącym w systemie USOS i w aktach studentów

- archiwizacji dokumentacji toku studiów

4) przygotowywania wniosków o stypendia ministra dla studentów oraz list rankingowych na potrzeby stypendium Rektora,

5) obsługi systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS oraz monitorowania zadłużeń w opłatach i wszczynania właściwych dla sprawy postępowań,

6) zamawiania i ewidencjonowania druków ścisłego zarachowania,

7) przygotowywania i aktualizowania materiałów do udostępnienia w określonych przez Dziekana folderach na stronie internetowej Wydziału Lekarskiego,

8) współdziałania z koordynatorem kierunku lekarskiego w zabezpieczeniu przebiegu studiów obejmującego:

- podział poszczególnych roczników studentów na grupy studenckie i ich coroczna aktualizacja w systemie USOS;

- określenie rygorów zaliczenia poszczególnych semestrów i lat studiów,

- współdziałanie przy przygotowaniu harmonogramów sesji zaliczeniowych i /lub egzaminacyjnych we współpracy z starostami;

- współpracę z planistami w zakresie kalkulacji semestralnej za udostępnienie jednostek na potrzeby prowadzenia działalności dydaktycznej i naukowo-badawczej w podmiotach leczniczych;

- potwierdzenia i opisu faktur dotyczących realizacji zajęć dydaktycznych w podmiotach leczniczych.

9) współdziałania w sprawach danych osobowych studentów wprowadzanych do systemu POL-on,

10) przygotowywanie wniosków o opinię prawną w związku z obsługą studentów i tokiem studiów kierunku lekarskiego

11) merytorycznego i organizacyjnego wspierania władz wydziału lekarskiego w zabezpieczeniu:

- profesjonalnej obsługi toku studiów;

- współpracy z samorządem studentów kierunku lekarskiego;

- monitoringu zachowań studentów i pracowników,

- płynnej współpracy w obszarach wspólnych dla wszystkich jednostek administracyjnych wspierających organizację procesu dydaktycznego kierunku lekarskiego;

- profesjonalnego i terminowego współdziałania w ramach funkcjonowania w strukturach biura wydziału lekarskiego;

12) działalności informacyjnej i prezentacyjnej w zakresie:

- prowadzenia i aktualizowania tablic informacyjnych wydziału,

- przygotowywania materiałów i informacji z aktywności studentów kierunku lekarskiego na stronę Wydziału Lekarskiego;

- współdziałania w organizacji dnia adaptacyjnego i dyplomatorium,

- współdziałania w wydarzeniach organizowanych na rzecz promocji wydziału lekarskiego wewnątrz struktur UO oraz na zewnątrz;

- płynności obiegu informacji między pracownikami Biura Wydziału Lekarskiego oraz Sekretariatem.

13) przygotowywania materiałów do raportów, sprawozdań, kontroli w zakresie wynikającym z działalności obszaru Dziekanatu;

- przygotowywanie materiałów do raportów samooceny związanych z akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz podejmowanej przez władze wydziału współpracy;

- gromadzenie dokumentacji na potrzeby kontroli przez instytucje kontrolujące i/lub wewnętrznego audytora.

14) współpraca z kołami naukowymi Wydziału Lekarskiego, w tym aktualizacja bieżącego rejestru aktywnie działających kół naukowych wraz z danymi opiekunów;

15) Wyznaczania osób na zastępstwo w sytuacji nieobecności pracownika w celu zapewnienia ciągłości pracy.

16) organizacji praktyk zawodowych, w tym harmonogramów odbywania praktyk, kwalifikacji podmiotów leczniczych jako miejsc odbywania praktyk, regulaminów ich odbywania oraz powoływania i rozliczania ich opiekunów.


clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
kierownik obszaru
Sprawowane funkcje:
Kierownik
  • OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:
  • Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonego.
  • Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.
  • Terminowe i merytoryczne wykonywanie zadań.
  • Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.
  • Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.
  • Przestrzeganie ustalonego u pracodawcy czasu pracy.
  • Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.
  • Niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o wypadkach w pracy lub zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego.
  • Profesjonalna obsługa interesariuszy.
  • Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia.
  • OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:
  • Pracownik koordynuje i nadzoruje pracę pracowników technicznych dla Zakładu Biochemii Klinicznej i Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Anatomii, Zakładu Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Publicznego, Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii (łącznie 5 pracowników).
  • Wsparcie procesu dydaktycznego w zakresie przedmiotów prowadzonych w Zakładzie Fizjologii.
  • Kompleksowa obsługa sal dydaktycznych Zakładu Fizjologii.
  • Przygotowanie stanowisk pracy do zajęć: sprawdzenie działania sprzętów, przygotowanie pomocy dydaktycznych, pomoc w obsłudze poszczególnych sprzętów i urządzeń w trakcie zajęć.
  • Opieka nad pracowniami: nadzór nad sprawnością aparatury i urządzeń, w tym okresowy przegląd, czyszczenie, konserwacja, dbanie o czystość, w szczególności czyszczenie materiałów używanych w procesie dydaktycznym, przegląd pomocy dydaktycznych po zajęciach i ich zabezpieczenie,
  • Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Zakładu Fizjologii: opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i aparatury, przygotowanie i wydruk kart studentów, pomocy dydaktycznych, materiałów zaliczeniowych, egzaminacyjnych.
  • Wykonywanie prac wynikających z bieżącej działalności organizacyjnej Zakładu Fizjologii w tym organizacja zaliczeń i egzaminów.
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne podczas: eventów/konferencji/spotkań promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum; wizyt akredytacyjnych; dnia adaptacyjnego; dyplomatorium;             i innych. 
  • Koordynowanie oraz przygotowywanie pomocy dydaktycznych w sposób komplementarny z sylabusem przedmiotowym, jako element aktywizujący proces kształcenia na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego, w tym: dzienników laboratoryjnych, dzienników symulacyjnych, dzienników klinicznych, kart studenta, 
  • Całokształt zadań związanych z procesem: projektowania, opracowania, reedycji i dokonywania korekt, aktualizowania treści, dzienników klinicznych/laboratoryjnych/symulacyjnych, mających zastosowanie w kształceniu praktycznym na Kierunku Lekarskim i stanowiących jedno z najważniejszych rozwiązań organizacyjnych tego kształcenia, 
  • Sprawdzanie przygotowanych plików pod względem technicznym: stylistycznym, edytorskim, graficznym. 
  • Archiwizacja dzienników laboratoryjnych.
  • Procedowanie dokumentacji do umowy sukcesywnej na usługę wydruku dzienników w bieżącym zakresie.
  • Stały kontakt i współpraca z Kierownikami poszczególnych jednostek INM, w celu prawidłowego stworzenia materiałów dydaktycznych, wykorzystywanych podczas zajęć dydaktycznych.
  • Współpraca z Wydawnictwem UO jako jednostką odpowiedzialną za realizację usług wydawniczych dla Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego.
  • Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.
  • Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w Zakładzie Fizjologii pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków pracownika technicznego.
  • UPRAWNIENIA: 
  • Korzystanie z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019.1040 z późn. zm.)
  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ:
  • W zakresie powierzonych obowiązków ponosi Pani odpowiedzialność za prawidłową ich realizację wg kryteriów legalności, zgodności z polityką Uniwersytetu Opolskiego, rzetelności, sprawności i gospodarności. Ponadto ponosi Pani odpowiedzialność materialną wynikającą z zakresu czynności.
starszy specjalista
Zakres obowiązków:


  • OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:


Obsługa kancelaryjna Wydziału Lekarskiego, w tym sekretaryjna Dziekana Wydziału Lekarskiego i Kolegium Dziekańskiego;

Obsługa studentów i toku studiów kierunku lekarskiego obejmująca:

przygotowywanie, wydawanie zaświadczeń o przebiegu studiów oraz innej dokumentacji wynikającej z realizacji toku studiów;

przygotowywanie do decyzji władz wydziału  projektów pism/ stanowisk/opinii/postanowień/powołań w sprawach studenckich i ich wydawanie;

przygotowywanie i wydawanie protokołów egzaminów i zaliczeń komisyjnych;

potwierdzanie wniosków studentów w sprawie przystąpienia po 10 semestrze do Lekarskiego Egzaminu Końcowego;

techniczna kontrola dzienników kształcenia praktycznego;

wydawanie i przedłużanie legitymacji studenckich;

wydawanie skierowań na  badania lekarskie i szczepienia umożliwiające uczestnictwo studentów w zajęciach klinicznych i praktykach zawodowych;

wdrażanie organizacji zajęć wynikających z decyzji dotyczących skierowania na powtarzanie zajęć i monitorowanie przebiegu powtarzania;

opracowywanie formalne wniosków o przyjęcie na studia studentów innych uczelni;

opracowywanie ramowych wzorów suplementów do dyplomu oraz opisów  indywidualnych osiągnięć studenta oraz zlecanie druku dyplomów i  suplementów oraz tłumaczenia na języki obce,

przygotowywanie dokumentów do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie uzyskania refundacji kosztów kształcenia studentów przyjętych z Ukrainy w ramach pomocy obywatelom Ukrainy i w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego Państwa,

współdziałanie z Sekretariatem w sprawach związanych nostryfikacją dyplomu lekarza,

3) Dokumentowanie przebiegu studiów w zakresie:

bieżącym w systemie USOS i w aktach studentów

archiwizacji dokumentacji toku studiów

4) Przygotowywanie zaświadczeń do wniosków o stypendia ministra dla studentów oraz list rankingowych na potrzeby stypendium Rektora,

5)  Obsługa systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS oraz monitorowanie zadłużeń w opłatach i wszczynania właściwych dla sprawy postępowań,

Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów do udostępnienia w określonych przez Dziekana folderach na stronie internetowej Wydziału Lekarskiego,

Współdziałanie z koordynatorem kierunku lekarskiego w zabezpieczeniu przebiegu studiów obejmującego:

podział poszczególnych roczników studentów na grupy studenckie i ich coroczna aktualizacja w systemie USOS;

określenie rygorów zaliczenia poszczególnych semestrów i lat studiów,

przygotowanie harmonogramów sesji zaliczeniowych i /lub egzaminacyjnych we współpracy z starostami;

Merytoryczne i organizacyjne wspieranie władz wydziału lekarskiego w zabezpieczeniu:

profesjonalnej obsługi toku studiów;

współpracy z samorządem studentów kierunku lekarskiego;

monitoringu zachowań studentów i pracowników,

płynnej współpracy w obszarach wspólnych dla wszystkich jednostek administracyjnych wspierających organizację procesu dydaktycznego kierunku lekarskiego;

profesjonalnego i terminowego współdziałania w ramach funkcjonowania w strukturach biura wydziału lekarskiego;

Działalność informacyjna i prezentacyjna w zakresie:

prowadzenia i aktualizowania tablic informacyjnych wydziału,

przygotowywania materiałów i informacji z aktywności studentów kierunku lekarskiego na stronę Wydziału Lekarskiego;

współdziałania w organizacji dnia adaptacyjnego i dyplomatorium,

współdziałania w wydarzeniach organizowanych na rzecz promocji wydziału lekarskiego  wewnątrz struktur UO oraz na zewnątrz;

płynności obiegu informacji między pracownikami Biura Wydziału Lekarskiego oraz Sekretariatem.

przygotowywanie materiałów do raportów, sprawozdań, kontroli w zakresie wynikającym z działalności obszaru Dziekanatu;

przygotowywanie materiałów do raportów samooceny związanych z akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz podejmowanej przez władze wydziału współpracy;

gromadzenie dokumentacji na potrzeby kontroli przez instytucje kontrolujące i/lub wewnętrznego audytora.

  • Współpraca z kołami naukowymi Wydziału Lekarskiego, w tym aktualizacja bieżącego rejestru aktywnie działających kół naukowych wraz z danymi opiekunów.


 

  • UPRAWNIENIA:


Korzystanie z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019.1040 z późn. zm.)

 

  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ:


W zakresie powierzonych obowiązków ponosi Pani odpowiedzialność za prawidłową ich realizację wg kryteriów legalności, zgodności z polityką Uniwersytetu Opolskiego, rzetelności, sprawności i gospodarności. Ponadto ponosi Pan odpowiedzialność materialną wynikającą z zakresu czynności.

 

clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
specjalista tech.
Zakres obowiązków:

1) Wsparcie procesu dydaktycznego w zakresie przedmiotów prowadzonych w Zakładzie Anatomii Klinicznej - Anatomicum.

2) Kompleksowa obsługa sal dydaktycznych Zakładu Anatomii - Anatomicum.

     2.1. Przygotowanie stanowisk pracy do zajęć:

     - sprawdzenie działania sprzętów,

     - przygotowanie pomocy dydaktycznych,

     - pomoc w obsłudze poszczególnych sprzętów i urządzeń w trakcie zajęć,

     - weryfikacja odpowiedniego ubioru studentów podczas zajęć.

     2.2 Opieka nad pracowniami:

     - nadzór nad sprawnością aparatury i urządzeń, w tym okresowy przegląd, czyszczenie, konserwacja,

     - dbanie o czystość, w szczególności czyszczenie materiałów używanych w procesie dydaktycznym,

     - przygotowanie i preparowanie zwłok, preparatów kadawerowych i innych wynikających z charakteru prowadzonych w Anatomicum zajęć w zgodności z metodologią postępowania,

     - przegląd pomocy dydaktycznych po zajęciach i ich zabezpieczenie.

3) Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Zakładu Anatomii Klinicznej - Anatomicum:

     - koordynacja procesu przekazania do utylizacji odpadów medycznych powstałych w wyniku realizacji zajęć w Anatomicum,

     - opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i aparatury,

     - przygotowanie i wydruk kart studentów, pomocy dydaktycznych, materiałów zaliczeniowych, egzaminacyjnych.

4) Wykonywanie prac wynikających z bieżącej działalności organizacyjnej Zakładu Anatomii Klinicznej - Anatomicum, w tym organizacja zaliczeń i egzaminów.

5) Wsparcie administracyjne i organizacyjne podczas:

     - eventów/konferencji/spotkań promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum i Anatomicum w obszarze wynikającym z działalności Zakładu Anatomii Klinicznej i innych.

6) Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.

7) Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w Zakładzie Anatomii Klinicznej - Anatomicum pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków pracownika technicznego.

referent
Zakres obowiązków:

            1. Administracyjna i techniczna obsługa koordynacji  całokształtu organizacji procesu dydaktycznego kierunku lekarskiego obejmująca:

  • realizację zadań wyznaczonych przez dziekana i/lub koordynatora kierunku;
  • koordynacja  terminów związanych z tworzeniem i wprowadzaniem zmian w sylabusach przedmiotów przez koordynatorów przedmiotów,
  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja obowiązujących procedur dotyczących hospitacji zajęć
  • opracowywanie planu, nadzór nad wykonaniem oraz archiwizowanie dokumentacji związanej z hospitacjami zajęć;
  • opracowywanie i bieżąca aktualizacja procedur dotyczących jakości kształcenia,
  • współudział w tworzeniu narzędzi badawczych służących ocenie jakości kształcenia
  • stały monitoring doniesień w zakresie narzędzi i procedur dotyczących jakości kształcenia,
  • tworzenie raportów i podsumowań z hospitacji zajęć
  • współpraca w tworzeniu raportów dotyczących jakości kształcenia na wydziale lekarskim
  • archiwizowanie  we współpracy z koordynatorem kierunku dokumentacji procesu kształcenia i współpracy z środowiskiem społeczno-gospodarczym;
  • administracyjna obsługa umów zleceń, umów współpracy, porozumień w ramach działalności dydaktycznej i naukowej dla kierunku lekarskiego.

    2. Stały monitoring wewnętrznych aktów prawnych, w tym regulaminów, zarządzeń i innych w każdym obszarze działania Biura Wydziału Lekarskiego

    3. Koordynacja działań promocyjnych wydziału lekarskiego, w tym przygotowanie dokumentacji dedykowanej,

    4.  Obsługa administracyjna:

  • komisji wydziału i archiwizowanie ich dokumentacji;
  • współpracy Wydziału Lekarskiego z otoczeniem społeczno-gospodarczym;
  • wizyt akredytacyjnych;
  • organizacja dnia adaptacyjnego;
  • organizacja dyplomatorium.

    5.  Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w BWL pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków.


starszy specjalista
Zakres obowiązków:

1)       Obsługa kancelaryjna Wydziału Lekarskiego, w tym sekretaryjna Dziekana Wydziału Lekarskiego i Kolegium Dziekańskiego;

2)       Obsługa studentów i toku studiów kierunku lekarskiego obejmująca:

- przygotowywanie, wydawanie zaświadczeń o przebiegu studiów oraz innej dokumentacji wynikającej z realizacji toku studiów;

-  przygotowywanie do decyzji władz wydziału projektów pism/ stanowisk/opinii/postanowień/powołań w sprawach studenckich i ich wydawanie;

-  przygotowywanie i wydawanie protokołów egzaminów i zaliczeń komisyjnych;

-   potwierdzanie wniosków studentów w sprawie przystąpienia po 10 semestrze do Lekarskiego Egzaminu Końcowego;

-   techniczna kontrola dzienników kształcenia praktycznego;

-   wydawanie i przedłużanie legitymacji studenckich;

-   wydawanie skierowań na badania lekarskie i szczepienia umożliwiające uczestnictwo studentów w zajęciach klinicznych i praktykach zawodowych;

-   wdrażanie organizacji zajęć wynikających z decyzji dotyczących skierowania na powtarzanie zajęć i monitorowanie przebiegu powtarzania;

-   opracowywanie formalne wniosków o przyjęcie na studia studentów innych uczelni;

 - opracowywanie ramowych wzorów suplementów do dyplomu oraz opisów indywidualnych osiągnięć studenta oraz zlecanie druku dyplomów i suplementów oraz tłumaczenia na języki obce,

-  przygotowywanie dokumentów do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie uzyskania refundacji kosztów kształcenia studentów przyjętych z Ukrainy w ramach pomocy obywatelom Ukrainy i w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego Państwa,

-  współdziałanie z Sekretariatem w sprawach związanych nostryfikacją dyplomu lekarza,

3) Dokumentowanie przebiegu studiów w zakresie:

-   bieżącym w systemie USOS i w aktach studentów

-   archiwizacji dokumentacji toku studiów

4) Przygotowywanie zaświadczeń do wniosków o stypendia ministra dla studentów oraz list rankingowych na potrzeby stypendium Rektora,

5) Obsługa systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS oraz monitorowanie zadłużeń w opłatach i wszczynania właściwych dla sprawy postępowań,

6) Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów do udostępnienia w określonych przez Dziekana folderach na stronie internetowej Wydziału Lekarskiego,

7) Współdziałanie z koordynatorem kierunku lekarskiego w zabezpieczeniu przebiegu studiów obejmującego:

-  podział poszczególnych roczników studentów na grupy studenckie i ich coroczna aktualizacja w systemie USOS;

- określenie rygorów zaliczenia poszczególnych semestrów i lat studiów,

-  przygotowanie harmonogramów sesji zaliczeniowych i /lub egzaminacyjnych we współpracy z starostami;

8)  Merytoryczne i organizacyjne wspieranie władz wydziału lekarskiego w zabezpieczeniu:

- profesjonalnej obsługi toku studiów;

- współpracy z samorządem studentów kierunku lekarskiego;

-  monitoringu zachowań studentów i pracowników,

-   płynnej współpracy w obszarach wspólnych dla wszystkich jednostek administracyjnych wspierających organizację procesu dydaktycznego kierunku lekarskiego;

-   profesjonalnego i terminowego współdziałania w ramach funkcjonowania w strukturach biura wydziału lekarskiego;

9)       Działalność informacyjna i prezentacyjna w zakresie:

-   prowadzenia i aktualizowania tablic informacyjnych wydziału,

-   przygotowywania materiałów i informacji z aktywności studentów kierunku lekarskiego na stronę Wydziału Lekarskiego;

-   współdziałania w organizacji dnia adaptacyjnego i dyplomatorium,

-   współdziałania w wydarzeniach organizowanych na rzecz promocji wydziału lekarskiego wewnątrz struktur UO oraz na zewnątrz;

-   płynności obiegu informacji między pracownikami Biura Wydziału Lekarskiego oraz Sekretariatem.

10)       przygotowywanie materiałów do raportów, sprawozdań, kontroli w zakresie wynikającym z działalności obszaru Dziekanatu;

-   przygotowywanie materiałów do raportów samooceny związanych z akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz podejmowanej przez władze wydziału współpracy;

-   gromadzenie dokumentacji na potrzeby kontroli przez instytucje kontrolujące i/lub wewnętrznego audytora

11) Współpraca z kołami naukowymi Wydziału Lekarskiego, w tym aktualizacja bieżącego rejestru aktywnie działających kół naukowych wraz z danymi opiekunów.




clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
clock
Godziny pracy
poniedziałek07:30 – 15:30
wtorek07:30 – 15:30
środa07:30 – 15:30
czwartek07:30 – 15:30
piątek07:30 – 15:30
samodzielny informatyk
Zakres obowiązków:

Wsparcie Instytutu Nauk Medycznych obszarze prowadzonej działalności naukowej w zakresie:

  • projektowania, wdrażania oraz utrzymywania baz danych na potrzeby badań naukowych,
  • tworzenia struktur danych umożliwiających efektywne przechowywanie, przeszukiwanie i analizowanie informacji pochodzących z różnych źródeł,
  • zapewnienia bezpieczeństwa, integralności i dostępności danych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w tym RODO),
  • automatyzacji procesów tworzenia zestawień, raportów i dashboardów analitycznych,
  • projektowania procesów zasilania i mapowania danych zgodnie z przyjętymi standardami, w tym tworzenie dokumentacji technicznej opisującej struktury danych i logikę przekształceń,
  • współprojektowania i wykonywania analiz na dużych zbiorach danych,
  • uczestnictwa w projektowaniu i przeprowadzaniu analiz statystycznych oraz eksploracyjnych dużych zbiorów danych badawczych,
  • współpracy z zespołami naukowymi w interpretacji danych i przygotowywaniu wyników do publikacji naukowych,
  • opracowania i wdrożenia systemów umożliwiających prospektywne gromadzenie danych w ramach badań naukowych (w ramach naukowych badań wewnętrznych oraz badań wieloośrodkowych),
  • udzielania pomocy technicznej zespołom badawczym w zakresie korzystania z baz danych, narzędzi analitycznych i systemów raportowych.
Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu wykorzystania danych, narzędzi analitycznych oraz standardów interoperacyjności danych badawczych.
Uczestnictwo w spotkaniach projektowych i konsultacjach naukowo-informatycznych.
Wykonywania zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.
technik
Zakres obowiązków:


Zakres czynności

Pani: Volha Nikanava                                      

Stanowisko: Technik w Biurze Wydziału Lekarskiego

Podległość służbowa: Dyrektor Biura Wydziału Lekarskiego

 

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Uniwersytetu Opolskiego ustalam Pani następujące obowiązki oraz zakres czynności, uprawnień i odpowiedzialności:

 

  • OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:


  • Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonego.
  • Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.
  • Terminowe i merytoryczne wykonywanie zadań.
  • Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.
  • Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.
  • Przestrzeganie ustalonego u pracodawcy czasu pracy.
  • Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.
  • Niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o wypadkach w pracy lub zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego.
  • Profesjonalna obsługa interesariuszy.
  • Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia.


 

  • OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:


Do obowiązków technika będzie należało współuczestnictwo w realizacji zadań Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej (WCSM) w oparciu o program studiów dla kierunku lekarskiego oraz o Program Rozwoju Kształcenia Symulacyjnego  na Uniwersytecie Opolskim,  w tym  w szczególności:

  • Wsparcie procesu dydaktycznego w zakresie przedmiotów, z których zajęcia odbywają się w Wieloprofilowym Centrum Symulacji Medycznej;
  • Przygotowanie stanowisk pracy do zajęć:


  • Kompleksowe przygotowywanie sali na zajęcia zgodnie z sylabusem i potrzebami nauczyciela akademickiego ( symulatory, trenażery, drobny sprzęt medyczny, jednorazowe materiały medyczne);
  • sprawdzenie działania sprzętu symulacyjnego, medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego;
  • wcześniejsze uruchamianie oraz kalibracja sprzętu medycznego/symulacyjnego;
  • pomoc techniczna w obsłudze sprzętu audio-video, oprogramowania , symulatorów medycznych w trakcie zajęć.


  • W ramach konsultacji dla studentów, wsparcie w procesie dydaktycznym przez udostępnianie poza godzinami zajęć materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i urządzeń. W obecności i przy pomocy technika studenci mogą powtórzyć zagadnienia związane z danym przedmiotem.
  • Opieka nad pracowniami:


  • ocena sprawności i kompletności powierzonego sprzętu po zakończeniu zajęć symulacyjnych, porządkowanie sal po zakończonych zajęciach;
  • nadzór nad sprawnością aparatury i urządzeń, w tym okresowy przegląd, czyszczenie, konserwacja;
  • prowadzenie ewidencji zużycia jednorazowych materiałów medycznych;
  • wykonywanie bieżących drobnych napraw sprzętu;
  • zgłaszanie przełożonemu stwierdzonych usterek;
  • dbałość o sprawność wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i informatycznego;


  • dbałość o wyposażenie WCSM oraz minimalizacja kosztów jego utrzymania.


  • Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej:


  • opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i aparatury;
  • przygotowanie i wydruk pomocy dydaktycznych, materiałów zaliczeniowych, egzaminacyjnych w uzgodnieniu z Prowadzącym.


  • Wykonywanie prac wynikających z bieżącej działalności organizacyjnej Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej:


  • Planowanie i koordynacja harmonogramu zajęć pod względem dostępności sal symulacyjnych;
  • wsparcie w przygotowaniu i realizacji planowanych zajęć dydaktycznych we współpracy z prowadzącymi zajęcia i instruktorami.
  • wsparcie w przygotowaniu i realizacji egzaminu OSCE we współpracy z prowadzącymi zajęcia i koordynatorem kierunku.
  •  


  • Inne prace związane z działalnością dydaktyczną oraz organizacyjną realizowaną


na Wydziale Lekarskim, w tym:

  • wsparcie organizacyjne i techniczne wydarzeń organizowanych w Collegium Medicum;
  • stała współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu Opolskiego;
  • wsparcie w zakresie działalności promocyjnej WCSM
  • przygotowywanie materiałów na stronę internetową.


  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne podczas:


eventów/konferencji/spotkań promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum;

wizyt akredytacyjnych;

dnia adaptacyjnego;

dyplomatorium

i innych.

 

  • Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.
  • Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w Wieloprofilowym Centrum Symulacji Medycznej pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków pracownika technicznego.


 

 

  • UPRAWNIENIA:


Korzystanie z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019.1040 z późn. zm.)

 

  • ODPOWIEDZIALNOŚĆ:


W zakresie powierzonych obowiązków ponosi Pani odpowiedzialność za prawidłową ich realizację wg kryteriów legalności, zgodności z polityką Uniwersytetu Opolskiego, rzetelności, sprawności i gospodarności. Ponadto ponosi Pan odpowiedzialność materialną wynikającą z zakresu czynności.

 

 

samodzielny referent
Zakres obowiązków:


Współuczestnictwo w realizacja zadań administracyjnych w obszarze organizacji i prowadzenia kształcenia studentów kierunku lekarskiego oraz działalności naukowej jednostki INM – Kliniki Pediatrii, w szczególności:

Wsparcie ogólnoadministracyjne,

Wsparcie działalności dydaktycznej,

Wsparcie działalności naukowej Kliniki Pediatrii.


clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 14:30
wtorek07:00 – 14:30
środa07:00 – 14:30
czwartek07:00 – 14:30
piątek07:00 – 14:30
samodzielny referent
Zakres obowiązków:


  • Przygotowywanie w warunkach pełnej poufności testowych materiałów egzaminacyjnych dla kierunku lekarskiego, obejmujących losowy dobór pytań uwzględniający założenia określone sylabusem;


Współpraca z nauczycielami akademickimi w zakresie przygotowania materiałów egzaminacyjnych;

  • Opracowanie i wydruk materiałów testowych, przygotowanie kart odpowiedzi;
  • Wydanie materiałów testowych upoważnionym egzaminatorom;
  • Przeprowadzanie oceny egzaminów testowych;
  • Przygotowywanie wyników egzaminów testowych;
  • Wprowadzanie danych i wyników testów do systemów informatycznych.

    Generowanie raportów z wyników egzaminów dla potrzeb dydaktycznych i statystycznych.

    Archiwizacja dokumentacji egzaminacyjnej zgodnie z przepisami.

    Bieżący kontakt z wykładowcami, studentami i administracją w sprawach związanych z testami.

    Współpraca z nauczycielami akademickimi w zakresie dostępu do platformy LEPOLEK.

    Udzielanie informacji dotyczących zasad przeprowadzania egzaminów, terminów i procedur.

    • Organizacja przebiegu praktyk studenckich, we współpracy z dziekanem, koordynatorem kierunku i koordynatorem praktyk;
    • Przygotowanie dokumentacji związanej z organizacją i realizacją praktyk studenckich, we współpracy z dziekanem, koordynatorem kierunku i koordynatorem praktyk.

    Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.

    specjalista
    Zakres obowiązków:
    • Obsługa zadań związanych z polityką kadrową Instytutu Nauk Medycznych
    • Przygotowywanie i procedowanie Wniosków dot. zarudnienia, kontynuacji Umów o pracę, Umów Zleceń, zmiany warunków zatrudnienia
    • Organizacja wyborów na kierowników jednostek
    • Przygotowywanie aktów powołań
    • Organizacja procesu oceny nauczycieli akademickich
    • Wsparcie w zakresie działalności naukowej Instytutu Nauk Medycznych
    • Wsparcie w prowadzeniu postępowań awansowych w dziedzinie nauk medycznych we współpracy z Radą Naukową UO
    • Wsparcie doktorantów i współpraca ze Szkoła Doktorską
    • Udzielanie informacji nt. naborów projektów, ich realizacji, nadzorowanie i monitorowanie realizacji projektów
    • Współpraca z Wydawnictwem UO
    • Współpraca z planistami w zakresie analizy realizacji pensum  dydaktycznego w roku akademickim oraz planów zatrudnienia nauczycieli akademickich
    • Prowadzenie zakupów oraz dokumentacji finansowej Instytutu Nauk Medycznych
    • Organizacja i obsługa posiedzeń Rady Instytutu Nauk Medycznych
    • Aktualizacje strony Internetowej Instytutu Nauk Medycznych
    • Techniczna obsługa nostryfikacji dyplomu lekarza
    • Obsługa kancelaryjna Instytutu Nauk Medycznych oraz Biura Wydziału Lekarskiego


    clock
    Godziny pracy
    poniedziałek07:30 – 15:30
    wtorek07:30 – 15:30
    środa07:30 – 15:30
    czwartek07:30 – 15:30
    piątek07:30 – 15:30
    specjalista
    Zakres obowiązków:

    1)       Obsługa systemu USOS w zakresie oferty dydaktycznej kierunków przypisanych do Wy­ działu:

    ►       wprowadzanie przedmiotów do bazy oraz ustalanie ich punktacji zgodnie z zasadami ECTS;

    ►       przypisywanie przedmiotów do cykli dydaktycznych oraz przyporządkowanie typów zajęć i protokołów dla każdego przedmiotu;

    ►       tworzenie grup przedmiotowych oraz nadzorowanie przedmiotów równoważnych.

    2)       Przygotowanie w systemie USOS obciążeń i rozliczeń pensum pracowników zgodnie z zaleceniami koordynatora kierunku oraz koordynatorów przedmiotów:

    ►       przygotowywanie przydziałów czynności w systemie USOS zgodnie z obowiązującymi normami oraz zatwierdzonym programem studiów;

    ►       przygotowywanie i przekazywanie do akceptacji nauczycieli akademickich przydziałów czynności we współpracy z sekretarkami klinicznymi;

    ►       przekazywanie dokumentacji do zatwierdzenia przez Dziekana WL oraz Dyrektora INM, a następnie przekazanie do Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia.

    ►       dokonywanie korekt w przydziałach czynności zgodnie z uwagami nauczycieli, Dziekana oraz Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia i monitorowanie ich ostatecznego za­ twierdzenia.

    ►       przygotowywanie zestawień planu godzin dydaktycznych na bieżący rok akademicki poszczególnych pracowników będących nauczycielami akademickimi.

    ►       przygotowanie i archiwizacja skompletowanej dokumentacji przydziałów czynności.

    3)       Uzupełnianie i aktualizacja kompetencji w systemie USOS:

    ►       regularne uzupełnianie oraz aktualizacja informacji dotyczących kwalifikacji, kompetencji i przydziału godzin dydaktycznych nauczycieli w systemie USOS na potrzeby systemu POL-on.

    ►       kontrola poprawności wprowadzanych danych oraz ich zgodności z przydziałami i zapotrzebowaniem dydaktycznym.

    4)       Obsługa systemu rezerwacji sal w systemie SRS, na potrzeby realizacji procesu dydaktycznego na Wydziale Lekarskim.

    5)       Zarządzanie dokumentacją dotyczącą polityki bezpieczeństwa danych osobowych (LADO) dla nauczycieli akademickich, pracowników administracyjnych i technicznych;

    6)       Ewidencja środków trwałych Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych:

    ►      prowadzenie ewidencji środków trwałych;

    ►      zbieranie informacji o wyposażeniu jednostek Instytutu w zakresie środków trwałych związanych z działalnością dydaktyczną i naukową;

    ►      współpraca z działami technicznymi w zakresie utrzymania i modernizacji infrastruktury dydaktycznej i naukowej.


     






    clock
    Godziny pracy
    poniedziałek07:00 – 15:00
    wtorek07:00 – 15:00
    środa07:00 – 15:00
    czwartek07:00 – 15:00
    piątek07:00 – 15:00
    specjalista
    Zakres obowiązków:

    1) Obsługa kancelaryjna Wydziału Lekarskiego, w tym sekretaryjna Dziekana Wydziału Lekarskiego i Kolegium Dziekańskiego;

    2) Obsługa studentów i toku studiów kierunku lekarskiego obejmująca:

    - przygotowywanie, wydawanie zaświadczeń o przebiegu studiów oraz innej dokumentacji wynikającej z realizacji toku studiów;

    - przygotowywanie do decyzji władz wydziału projektów pism/ stano-wisk/opinii/postanowień/powołań w sprawach studenckich i ich wydawanie;

    - przygotowywanie i wydawanie protokołów egzaminów i zaliczeń komisyjnych;

    - potwierdzanie wniosków studentów w sprawie przystąpienia po 10 semestrze do Lekarskiego Egzaminu Końcowego;

    - techniczna kontrola dzienników kształcenia praktycznego;

    - wydawanie i przedłużanie legitymacji studenckich;

    - wydawanie skierowań na badania lekarskie i szczepienia umożliwiające uczestnictwo studentów w zajęciach klinicznych i praktykach zawodowych;

    - wdrażanie organizacji zajęć wynikających z decyzji dotyczących skierowania na powtarzanie zajęć i monitorowanie przebiegu powtarzania;

    - opracowywanie formalne wniosków o przyjęcie na studia studentów innych uczelni;

    - opracowywanie ramowych wzorów suplementów do dyplomu oraz opisów indywidualnych osiągnięć studenta oraz zlecanie druku dyplomów i suplementów oraz tłumaczenia na języki obce,

    - przygotowywanie dokumentów do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie uzyskania refundacji kosztów kształcenia studentów przyjętych z Ukrainy w ramach pomocy obywatelom Ukrainy i w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego Państwa,

    - współdziałanie z Sekretariatem w sprawach związanych nostryfikacją dyplomu lekarza,

    3) Dokumentowanie przebiegu studiów w zakresie:

    - bieżącym w systemie USOS i w aktach studentów

    - archiwizacji dokumentacji toku studiów

    4) Przygotowywanie zaświadczeń do wniosków o stypendia ministra dla studentów oraz list rankingowych na potrzeby stypendium Rektora,

    5) Obsługa systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS oraz monitorowanie zadłużeń w opłatach i wszczynania właściwych dla sprawy postępowań,

    6) Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów do udostępnienia w określonych przez Dziekana folderach na stronie internetowej Wydziału Lekarskiego,

    7) Współdziałanie z koordynatorem kierunku lekarskiego w zabezpieczeniu przebiegu studiów obejmującego:

    - podział poszczególnych roczników studentów na grupy studenckie i ich coroczna aktualizacja w systemie USOS;

    - określenie rygorów zaliczenia poszczególnych semestrów i lat studiów,

    - przygotowanie harmonogramów sesji zaliczeniowych i /lub egzaminacyjnych we współpracy z starostami;

    8) Merytoryczne i organizacyjne wspieranie władz wydziału lekarskiego w zabezpieczeniu:

    - profesjonalnej obsługi toku studiów;

    - współpracy z samorządem studentów kierunku lekarskiego;

    - monitoringu zachowań studentów i pracowników,

    - płynnej współpracy w obszarach wspólnych dla wszystkich jednostek administracyjnych wspierających organizację procesu dydaktycznego kierunku lekarskiego;

    - profesjonalnego i terminowego współdziałania w ramach funkcjonowania w strukturach biura wydziału lekarskiego;

    9) Działalność informacyjna i prezentacyjna w zakresie:

    - prowadzenia i aktualizowania tablic informacyjnych wydziału,

    - przygotowywania materiałów i informacji z aktywności studentów kierunku lekarskiego na stronę Wydziału Lekarskiego;

    - współdziałania w organizacji dnia adaptacyjnego i dyplomatorium,

    - współdziałania w wydarzeniach organizowanych na rzecz promocji wydziału lekarskiego wewnątrz struktur UO oraz na zewnątrz;

    - płynności obiegu informacji między pracownikami Biura Wydziału Lekarskiego oraz Sekretariatem.

    10) Przygotowywanie materiałów do raportów, sprawozdań, kontroli w zakresie wynikającym z działalności obszaru Dziekanatu;

    - przygotowywanie materiałów do raportów samooceny związanych z akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz podejmowanej przez władze wydziału współpracy;

    - gromadzenie dokumentacji na potrzeby kontroli przez instytucje kontrolujące i/lub wewnętrznego audytora.

    11) Współpraca z kołami naukowymi Wydziału Lekarskiego, w tym aktualizacja bieżącego rejestru aktywnie działających kół naukowych wraz z danymi opiekunów.

    clock
    Godziny pracy
    poniedziałek07:30 – 15:30
    wtorek07:30 – 15:30
    środa07:30 – 15:30
    czwartek07:30 – 15:30
    piątek07:30 – 15:30
    starszy specjalista tech.
    Zakres obowiązków:

    1) Wsparcie procesu dydaktycznego w zakresie przedmiotów prowadzonych w Zakładzie Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Publicznego.

    2) Kompleksowa obsługa sal dydaktycznych Zakładu Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Publicznego.

    3) Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Zakładu Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Publicznego.

    4) Wykonywanie prac wynikających z bieżącej działalności organizacyjnej Zakładu Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Publicznego, w tym organizacja zaliczeń i egzaminów.

    5) Wsparcie administracyjne i organizacyjne podczas:

    • eventów/konferencji/spotkań promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum;
    • wizyt akredytacyjnych;
    • dnia adaptacyjnego;
    • dyplomatorium i innych.

    6) Udostępnianie platformy Moodle oraz MS Teams na potrzeby kształcenia zdalnego, przeprowadzania zaliczeń, testowych egzaminów, szkoleń i kursów w zakresie:

    • Stała obsługa użytkowników platformy Moodle WL - zakładanie, dodawanie, modyfikowanie i usuwania kont użytkowników.
    • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników platformy Moodle WL, w szczególności nadawanie uprawnień prowadzącego kurs na podstawie zgłoszeń i po odpowiedniej weryfikacji.
    • Tworzenie i zarządzanie kursami i katalogami, dopisywanie użytkowników do kursów, ustawianie parametrów kursów.
    • Opracowywanie, po konsultacji z Dziekanem Wydziału Lekarskiego / Koordynatorem kierunku lekarskiego, obowiązującej ogólnej struktury nazewnictwa grup kursów na platformie Moodle WL.
    • Eksportowanie i importowanie zasobów.
    • Współpraca z Pracownią Testowych Pomiarów Dydaktycznych Wydziału Lekarskiego przy organizacji zaliczeń na ocenę i egzaminów, zgodnie z metodami weryfikacji efektów uczenia się, opisanymi w kartach przedmiotów/sylabusach przedmiotowych.
    • Wsparcie dla osób korzystających z platformy Moodle WL w zakresie wybranych zagadnień związanych z technicznymi oraz metodycznymi aspektami jej funkcjonowania, pomoc przy moderacji treści oraz jej publikowaniu.
    • Stały kontakt z pracownikami dydaktycznymi oraz administratorem IT platformy Moodle WL.
    • Zapewnienie wsparcia i tworzenie materiałów szkoleniowych z obsługi platformy Moodle WL.
    • Przetwarzanie zanonimizowanych danych niezbędnych do prawidłowej rejestracji użytkowników kursów.
    • Zgłaszanie administratorowi IT uwag dotyczących: funkcjonowania platformy, zapotrzebowania na aplikacje potrzebne do prowadzenia kursów i tworzenia materiałów multimedialnych i interaktywnych na platformie Moodle, zmian związanych z wyglądem graficznym i rozkładem treści informacyjnych dla użytkowników.
    • Zgłaszanie Dziekanowi Wydziału Lekarskiego / Koordynatorowi kierunku lekarskiego przypadków nieprawidłowości na platformie Moodle WL.
    • Inne wynikające z bieżącej obsługi platformy.

    7) Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.

    8) Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w Zakładzie Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Publicznego, pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków pracownika technicznego.

    clock
    Godziny pracy
    poniedziałek07:30 – 15:30
    wtorek07:30 – 15:30
    środa07:30 – 15:30
    czwartek07:30 – 15:30
    piątek07:30 – 15:30
    specjalista
    Zakres obowiązków:

    I.              OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:

    1)       Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonego.

    2)       Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.

    3)       Terminowe i merytoryczne wykonywanie zadań.

    4)       Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.

    5)       Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.

    6)       Przestrzeganie ustalonego u pracodawcy czasu pracy.

    7)       Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.

    8)       Niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o wypadkach w pracy lub zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego.

    9)       Profesjonalna obsługa interesariuszy.

    1O)    Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.

    11)    Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia.

     

     

    II.            OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:

    1)       Obsługa kancelaryjna Biura Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych w zakre­ sie:

    ►     procedowanie i wysyłanie komunikatów i ogłoszeń skierowanych do pracowników;

    ►     prowadzenie poczty BWL i INM;

    ►     przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych BWL i INM.

    2)       Obsługa zadań związanych z polityką kadrową Instytutu Nauk Medycznych w zakresie:

    ►     tworzenie i modyfikacja rejestrów pracowników, obejmujących jednostki organiza­ cyjne, dane kierowników oraz szczegóły zatrudnienia wraz z listą mailingową;

    ►     procedowanie umów o użytkowanie parkingu.

    3)       Zarządzanie dokumentacją dotyczącą polityki bezpieczeństwa danych osobowych (LADO) dla nauczycieli akademickich, pracowników administracyjnych i technicznych;

    4)       Wsparcie w zakresie działalności naukowej Instytutu Nauk Medycznych:

    ►     współpraca z wydawnictwem UO w zakresie monografii i planów wydawniczych;

    ►       prowadzenie dokumentacji związanej z rocznymi sprawozdaniami z działalności jedno­ stek Instytutu;

    ►       wsparcie przy organizacji konferencji, spotkań naukowych i promocyjnych.

    5)       Prowadzenie dokumentacji, w tym finansowej Wydziału Lekarskiego oraz Instytutu Nauk Medycznych w zakresie:

    ►     przygotowywania delegacji dla pracowników Instytutu, w tym nauczycieli akademic­kich oraz pracowników technicznych i administracyjnych;

    ►     rozliczania kosztów podróży służbowych z uwzględnieniem wymaganej dokumentacji i zgodności z regulacjami;

    ►     wsparcia przy sporządzaniu sprawozdań z wyjazdów służbowych oraz ich archiwizacja.

    6)       Ewidencja środków trwałych Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych:

    ►     prowadzenie ewidencji środków trwałych;

    ►     zbieranie informacji o wyposażeniu jednostek Instytutu w zakresie środków trwałych związanych z działalnością dydaktyczną i naukową;

    ►     współpraca z działami technicznymi w zakresie utrzymania i modernizacji infrastruk­tury dydaktycznej i naukowej.

    7)       Organizacja i obsługa posiedzeń Rady Instytutu Nauk Medycznych w zakresie:

    ►     organizacja logistyczna posiedzeń Rady;

    ►     przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Instytutu, w tym agendy, głosowań, protokołów, stanowisk i decyzji Rady;

    8)       Prowadzenie strony internetowej w zakresie:

    ►     bieżąca weryfikacja aktualności danych dostępnych na stronach internetowych Insty­ tutu Nauk Medycznych;

    ►     administrowanie stroną Wydziału Lekarskiego w mediach: facebook, linkedin.

    9)       Obsługa bieżących działań wynikających z regulaminu pracy UO w zakresie;

    ►     ewidencjonowania miesięcznego czasu pracy pracowników w systemie Rektorat 2.0, planów urlopowych, zastępstw i innych;

    ►     koordynacji i dostarczania comiesięcznego sprawozdania list obecności do BSP

    ►     koordynacji i dostarczania comiesięcznego sprawozdania rachunków do umów zleceń wraz z ewidencją godzin pracy do BSP

    1O) Koordynacja współpracy i zadań realizowanych na rzecz jednostek organizacyjnych funk­ cjonujących w Collegium Medicum przez ogólnouczelniane jednostki organizacyjne UO w zakresie teleinformatycznym i gospodarczo-technicznym,

    11)   Obsługa administracyjna i organizacyjna:

    ►     eventów/konferencji/spotkań promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum;

    ►     wizyt akredytacyjnych;

    ►     dnia adaptacyjnego;

    ►     dyplomatorium

    ►     i innych.

    12)   Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieo­becność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.


     


    profesor
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Chorób Wewnętrznych, Alergologii, Endokrynologii i Gastroenterologii
    profesor
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Kardiologii
    Dyrektor Instytutu Nauk Medycznych
    profesor
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Otorynolaryngologii
    profesor
    Sprawowane funkcje:
    Przewodniczący Komisji Bioetycznej
    Kierownik Zakładu Farmakologii
    profesor
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Chirurgii Naczyniowej
    profesor
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Neurologii
    Zastępca Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Biochemii Klinicznej i Diagnostyki Laboratoryjnej
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Klinki Kardiochirurgii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Anestozjologii i Intensywanej Terapii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Biologii i Genetyki
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Dyrektor Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej
    Kierownik Zakładu Medycyny Rodzinnej i Zdrowia Publicznego
    Dziekan Wydziału Lekarskiego
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Ginekologii Onkologicznej
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Ortopedii i Traumatologii Narządu Ruchu
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Chorób Wewnętrznych i Nefrologii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Onkologii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Anatomii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Fizjologii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Patologii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Neurochirurgii
    profesor uczelni
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Urologii
    starszy wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik I Oddziału Klinicznego Ginekologii i Położnictwa
    starszy wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik II Oddziału Klinicznego Pediatrii
    starszy wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Położnictwa, Ginekologii i Ginekologii Onkologicznej
    starszy wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Rehabilitacji
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Medycyny Ratunkowej
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Neonatologii
    starszy wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Chirurgii Dziecięcej
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik I Oddziału Klinicznego Pediatrii
    starszy wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Okulistyki
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Chirurgii Onkologicznej
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Pulmunologii
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Mikrobiologii i Epidemiologii
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Zastępca Dziekana Wydziału Lekarskiego
    Kierownik Zakładu Klinicznego Diagnostyki Obrazowej
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Kliniki Psychiatrii
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Hematolgii, Onkologii Hematologicznej i Chorób Wewnętrznych
    adiunkt
    Sprawowane funkcje:
    Koordynator kierunku Lekarskiego
    Kierownik Zakładu Histologii
    starszy wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Dermatologii
    wykładowca
    Prowadzone zajęcia:

    Psycholog, interwent kryzysowy, doradca ds. HIV/AIDS certyfikowany przez Krajowe Centrum ds. AIDS Agendę Ministra Zdrowia. Seksuolog w procesie certyfikacji w zakresie seksuologii klinicznej przez Polskie Towarzystwo Seksuologiczne. Trener symulacji medycznej i umiejętności psychospołecznych. Wykładowca w Instytucie Nauk Medycznych Uniwersytetu Opolskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej, Polskiego Towarzystwa Seksuologicznego, Polskiego Towarzystwa Naukowego AIDS, Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Organizacji oraz Polskiego Towarzystwa Zdrowia Publicznego.

    Opiekun merytoryczny Studenckiego Koła Naukowego Seksuologii Klinicznej działającego na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Opolskiego.

    wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Geriatrii
    wykładowca
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Oddziału Klinicznego Chorób Zakaźnych
    asystent
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Medycyny Sądowej
    asystent
    Sprawowane funkcje:
    Kierownik Zakładu Medycyny Paliatywnej
    Przejdź do treści