Pracownik
samodzielny referent
Zakres obowiązków:

Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Uniwersytetu Opolskiego ustalam Pani następujące obowiązki oraz zakres czynności, uprawnień i odpowiedzialności:

OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:

  • Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonego.
  • Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.
  • Terminowe i merytoryczne wykonywanie zadań.
  • Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.
  • Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.
  • Przestrzeganie ustalonego u pracodawcy czasu pracy.
  • Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.
  • Niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o wypadkach w pracy lub zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego.
  • Profesjonalna obsługa interesariuszy.
  • Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia

OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:

Do obowiązków sekretarki klinicznej będzie należało współuczestnictwo w realizacji zadań administracyjnych w obszarze organizacji i prowadzenia kształcenia studentów kierunku lekarskiego oraz działalności naukowej jednostki INM - I Oddziału Klinicznego Pediatrii,  w tym w szczególności: 

1) Wsparcie ogólnoadministracyjne, tj.:

  • Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących 
  • Wysyłanie i doręczanie korespondencji
  • Obsługa EZD zgodnie z obowiązującą dla danej sprawy ścieżką procedowania
  • Obsługa poczty e-mailowej
  • Inicjowanie i rozliczanie dokumentacji związanej z delegacjami pracowników
  • Opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych poprzez procedowanie zamówień i faktur w EZD
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi administracji UO w zakresie zatrudnień/kontynuacji zatrudnień, planów urlopowych, wniosków socjalnych i innych
  • Przygotowywanie materiałów na stronę internetową z aktywności i wydarzeń, które dotyczą jednostki INM w aspekcie jej działalności dydaktycznej i naukowej
  • Współpraca w zakresie ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu kliniki, w tym cykliczne sprawdzanie stanu faktycznego z ewidencją, lokalizacją wyposażenia, zgłoszenia potrzeb napraw, serwisów
  • Prowadzenie innych spraw administracyjnych na polecenie Kierownika jednostki INM

2) Wsparcie działalności dydaktycznej, tj.:

  • Prowadzenie i archiwizacji list obecności studentów na zajęcia klinicznych
  • Koordynacja zadań związanych z dystrybucją środków ochrony indywidualnej w zakresie zgodnym z umową dotyczącą udostępniania jednostek organizacyjnych podmiotu leczniczego do realizacji praktycznego nauczania klinicznego w powiązaniu z udziałem świadczeń zdrowotnych i promocją zdrowia
  • Opieka logistyczna nad studentami odbywającymi zajęcia w jednostce INM podmiotu leczniczego, w tym w zgodności z harmonogramem i lokalizacją zajęć
  • Kontakt i korespondencja ze studentami/starostami grup w związku z realizacją zajęć i praktyk zawodowych
  • Wsparcie w organizacji zajęć ze studentami na platformie MS Teams poprzez zakładanie kont i zespołów
  • Wsparcie kierownika jednostki INM w przygotowaniu dostępności pracowników na potrzeby wytycznych do harmonogramu zajęć w roku akademickim z uwzględnieniem pensum pracowników i rozliczeniem, w tym bieżąca weryfikacja zastępowalności pracowników jednostki INM
  • Wsparcie kierownika i nauczyciela akademickiego jednostki INM w organizacji i przeprowadzeniu zaliczeń i egzaminów
  • Prowadzenie innych spraw związanych z organizacją zajęć klinicznych na polecenie kierownika jednostki INM

3) Wsparcie działalności naukowej, tj.:

  • Obsługa administracyjna niezbędna do realizacji grantów naukowych i projektów
  • Prowadzenie rejestru wszystkich aktywności dydaktycznych, naukowo-badawczych i organizacyjnych pracowników jednostki INM
  • Przygotowanie sprawozdań z działalności dydaktycznej, naukowo-badawczej i organizacyjnej pracowników jednostki INM
  • Współpraca z Biurem Wydziału Lekarskiego w zakresie wprowadzenia danych naukowych pracowników jednostki INM do systemów uczelnianych (w tym USOS i POL-on)
  • Bieżące monitorowanie i przekazywanie informacji o aktywnościach naukowych (w tym publikacji) pracowników jednostki INM do Bazy Wiedzy UO:
    • Kontrola kompletności przekazywania do Bazy Wiedzy
    • Wsparcie pracowników jednostki INM w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia aktywności naukowej do bazy Wiedzy UO oraz weryfikacja ich poprawności przed zgłoszeniem

4) Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w jednostce INM pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków.

UPRAWNIENIA:

Korzystanie z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019.1040 z późn. zm.)

ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

W zakresie powierzonych obowiązków ponosi Pani odpowiedzialność za prawidłową ich realizację wg kryteriów legalności, zgodności z polityką Uniwersytetu Opolskiego, rzetelności, sprawności i gospodarności. Ponadto ponosi Pan odpowiedzialność materialną wynikającą z zakresu czynności.


Przejdź do treści