Pracownik
specjalista
Zakres obowiązków:

I.              OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:

1)       Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonego.

2)       Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.

3)       Terminowe i merytoryczne wykonywanie zadań.

4)       Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.

5)       Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.

6)       Przestrzeganie ustalonego u pracodawcy czasu pracy.

7)       Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.

8)       Niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o wypadkach w pracy lub zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego.

9)       Profesjonalna obsługa interesariuszy.

1O)    Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.

11)    Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia.

 

 

II.            OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:

1)       Obsługa kancelaryjna Biura Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych w zakre­ sie:

►     procedowanie i wysyłanie komunikatów i ogłoszeń skierowanych do pracowników;

►     prowadzenie poczty BWL i INM;

►     przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych BWL i INM.

2)       Obsługa zadań związanych z polityką kadrową Instytutu Nauk Medycznych w zakresie:

►     tworzenie i modyfikacja rejestrów pracowników, obejmujących jednostki organiza­ cyjne, dane kierowników oraz szczegóły zatrudnienia wraz z listą mailingową;

►     procedowanie umów o użytkowanie parkingu.

3)       Zarządzanie dokumentacją dotyczącą polityki bezpieczeństwa danych osobowych (LADO) dla nauczycieli akademickich, pracowników administracyjnych i technicznych;

4)       Wsparcie w zakresie działalności naukowej Instytutu Nauk Medycznych:

►     współpraca z wydawnictwem UO w zakresie monografii i planów wydawniczych;

►       prowadzenie dokumentacji związanej z rocznymi sprawozdaniami z działalności jedno­ stek Instytutu;

►       wsparcie przy organizacji konferencji, spotkań naukowych i promocyjnych.

5)       Prowadzenie dokumentacji, w tym finansowej Wydziału Lekarskiego oraz Instytutu Nauk Medycznych w zakresie:

►     przygotowywania delegacji dla pracowników Instytutu, w tym nauczycieli akademic­kich oraz pracowników technicznych i administracyjnych;

►     rozliczania kosztów podróży służbowych z uwzględnieniem wymaganej dokumentacji i zgodności z regulacjami;

►     wsparcia przy sporządzaniu sprawozdań z wyjazdów służbowych oraz ich archiwizacja.

6)       Ewidencja środków trwałych Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych:

►     prowadzenie ewidencji środków trwałych;

►     zbieranie informacji o wyposażeniu jednostek Instytutu w zakresie środków trwałych związanych z działalnością dydaktyczną i naukową;

►     współpraca z działami technicznymi w zakresie utrzymania i modernizacji infrastruk­tury dydaktycznej i naukowej.

7)       Organizacja i obsługa posiedzeń Rady Instytutu Nauk Medycznych w zakresie:

►     organizacja logistyczna posiedzeń Rady;

►     przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Instytutu, w tym agendy, głosowań, protokołów, stanowisk i decyzji Rady;

8)       Prowadzenie strony internetowej w zakresie:

►     bieżąca weryfikacja aktualności danych dostępnych na stronach internetowych Insty­ tutu Nauk Medycznych;

►     administrowanie stroną Wydziału Lekarskiego w mediach: facebook, linkedin.

9)       Obsługa bieżących działań wynikających z regulaminu pracy UO w zakresie;

►     ewidencjonowania miesięcznego czasu pracy pracowników w systemie Rektorat 2.0, planów urlopowych, zastępstw i innych;

►     koordynacji i dostarczania comiesięcznego sprawozdania list obecności do BSP

►     koordynacji i dostarczania comiesięcznego sprawozdania rachunków do umów zleceń wraz z ewidencją godzin pracy do BSP

1O) Koordynacja współpracy i zadań realizowanych na rzecz jednostek organizacyjnych funk­ cjonujących w Collegium Medicum przez ogólnouczelniane jednostki organizacyjne UO w zakresie teleinformatycznym i gospodarczo-technicznym,

11)   Obsługa administracyjna i organizacyjna:

►     eventów/konferencji/spotkań promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum;

►     wizyt akredytacyjnych;

►     dnia adaptacyjnego;

►     dyplomatorium

►     i innych.

12)   Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieo­becność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy.


 


Przejdź do treści