Pracownik
specjalista
Zakres obowiązków:

1)       Obsługa systemu USOS w zakresie oferty dydaktycznej kierunków przypisanych do Wy­ działu:

►       wprowadzanie przedmiotów do bazy oraz ustalanie ich punktacji zgodnie z zasadami ECTS;

►       przypisywanie przedmiotów do cykli dydaktycznych oraz przyporządkowanie typów zajęć i protokołów dla każdego przedmiotu;

►       tworzenie grup przedmiotowych oraz nadzorowanie przedmiotów równoważnych.

2)       Przygotowanie w systemie USOS obciążeń i rozliczeń pensum pracowników zgodnie z zaleceniami koordynatora kierunku oraz koordynatorów przedmiotów:

►       przygotowywanie przydziałów czynności w systemie USOS zgodnie z obowiązującymi normami oraz zatwierdzonym programem studiów;

►       przygotowywanie i przekazywanie do akceptacji nauczycieli akademickich przydziałów czynności we współpracy z sekretarkami klinicznymi;

►       przekazywanie dokumentacji do zatwierdzenia przez Dziekana WL oraz Dyrektora INM, a następnie przekazanie do Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia.

►       dokonywanie korekt w przydziałach czynności zgodnie z uwagami nauczycieli, Dziekana oraz Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia i monitorowanie ich ostatecznego za­ twierdzenia.

►       przygotowywanie zestawień planu godzin dydaktycznych na bieżący rok akademicki poszczególnych pracowników będących nauczycielami akademickimi.

►       przygotowanie i archiwizacja skompletowanej dokumentacji przydziałów czynności.

3)       Uzupełnianie i aktualizacja kompetencji w systemie USOS:

►       regularne uzupełnianie oraz aktualizacja informacji dotyczących kwalifikacji, kompetencji i przydziału godzin dydaktycznych nauczycieli w systemie USOS na potrzeby systemu POL-on.

►       kontrola poprawności wprowadzanych danych oraz ich zgodności z przydziałami i zapotrzebowaniem dydaktycznym.

4)       Obsługa systemu rezerwacji sal w systemie SRS, na potrzeby realizacji procesu dydaktycznego na Wydziale Lekarskim.

5)       Zarządzanie dokumentacją dotyczącą polityki bezpieczeństwa danych osobowych (LADO) dla nauczycieli akademickich, pracowników administracyjnych i technicznych;

6)       Ewidencja środków trwałych Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych:

►      prowadzenie ewidencji środków trwałych;

►      zbieranie informacji o wyposażeniu jednostek Instytutu w zakresie środków trwałych związanych z działalnością dydaktyczną i naukową;

►      współpraca z działami technicznymi w zakresie utrzymania i modernizacji infrastruktury dydaktycznej i naukowej.


 






clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
Przejdź do treści