1) Obsługa systemu USOS w zakresie oferty dydaktycznej kierunków przypisanych do Wy działu:
► wprowadzanie przedmiotów do bazy oraz ustalanie ich punktacji zgodnie z zasadami ECTS;
► przypisywanie przedmiotów do cykli dydaktycznych oraz przyporządkowanie typów zajęć i protokołów dla każdego przedmiotu;
► tworzenie grup przedmiotowych oraz nadzorowanie przedmiotów równoważnych.
2) Przygotowanie w systemie USOS obciążeń i rozliczeń pensum pracowników zgodnie z zaleceniami koordynatora kierunku oraz koordynatorów przedmiotów:
► przygotowywanie przydziałów czynności w systemie USOS zgodnie z obowiązującymi normami oraz zatwierdzonym programem studiów;
► przygotowywanie i przekazywanie do akceptacji nauczycieli akademickich przydziałów czynności we współpracy z sekretarkami klinicznymi;
► przekazywanie dokumentacji do zatwierdzenia przez Dziekana WL oraz Dyrektora INM, a następnie przekazanie do Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia.
► dokonywanie korekt w przydziałach czynności zgodnie z uwagami nauczycieli, Dziekana oraz Biura Dydaktyki i Jakości Kształcenia i monitorowanie ich ostatecznego za twierdzenia.
► przygotowywanie zestawień planu godzin dydaktycznych na bieżący rok akademicki poszczególnych pracowników będących nauczycielami akademickimi.
► przygotowanie i archiwizacja skompletowanej dokumentacji przydziałów czynności.
3) Uzupełnianie i aktualizacja kompetencji w systemie USOS:
► regularne uzupełnianie oraz aktualizacja informacji dotyczących kwalifikacji, kompetencji i przydziału godzin dydaktycznych nauczycieli w systemie USOS na potrzeby systemu POL-on.
► kontrola poprawności wprowadzanych danych oraz ich zgodności z przydziałami i zapotrzebowaniem dydaktycznym.
4) Obsługa systemu rezerwacji sal w systemie SRS, na potrzeby realizacji procesu dydaktycznego na Wydziale Lekarskim.
5) Zarządzanie dokumentacją dotyczącą polityki bezpieczeństwa danych osobowych (LADO) dla nauczycieli akademickich, pracowników administracyjnych i technicznych;
6) Ewidencja środków trwałych Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych:
► prowadzenie ewidencji środków trwałych;
► zbieranie informacji o wyposażeniu jednostek Instytutu w zakresie środków trwałych związanych z działalnością dydaktyczną i naukową;
► współpraca z działami technicznymi w zakresie utrzymania i modernizacji infrastruktury dydaktycznej i naukowej.
Uniwersytet Opolski
plac Kopernika 11a
45-040 Opole
Rektorat
tel.: 77 541 59 03
Biuro Kanclerza
tel.: 77 541 60 70
NIP: 754-000-71-79
Regon: 000001382