Pracownik
samodzielny referent
Zakres obowiązków:


Zakres czynności


Zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym Uniwersytetu Opolskiego ustalam Pani następujące obowiązki oraz zakres czynności, uprawnień i odpowiedzialności:

  1. OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:

  1. Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonego.

  2. Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.

  3. Terminowe i merytoryczne wykonywanie zadań.

  4. Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.

  5. Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.

  6. Przestrzeganie ustalonego u pracodawcy czasu pracy.

  7. Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.

  8. Niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o wypadkach w pracy lub zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego.

  9. Profesjonalna obsługa interesariuszy.

  10. Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.

  11. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia.

  1. OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:

Do obowiązków sekretarki klinicznej będzie należało współuczestnictwo w realizacji zadań administracyjnych w obszarze organizacji i prowadzenia kształcenia studentów kierunku lekarskiego oraz działalności naukowej jednostki INM – Kliniki Chorób Wewnętrznych, Alergologii, Endokrynologii i Gastroenterologii, w tym w szczególności:

  1. Wsparcie ogólnoadministracyjne, tj:

  • Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;

  • Wysyłanie i doręczanie korespondencji;

  • Obsługa EZD zgodnie z obowiązującą dla danej sprawy ścieżką procedowania;

  • Obsługa poczty e-mailowej;

  • Inicjowanie i rozliczanie dokumentacji związanej z delegacjami pracowników;

  • Opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych poprzez procedowanie zamówień i faktur w EZD;

  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi administracji UO w zakresie zatrudnień/kontynuacji zatrudnień, planów urlopowych, wniosków socjalnych i innych;

  • Przygotowywanie materiałów na stronę internetową z aktywności i wydarzeń, które dotyczą jednostki INM w aspekcie jej działalności dydaktycznej i naukowej;

  • Współpraca w zakresie ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu kliniki, w tym cykliczne sprawdzanie stanu faktycznego z ewidencją, lokalizacja wyposażenia, zgłaszanie potrzeb napraw, serwisów;

  • Prowadzenie innych spraw administracyjnych na polecenie Kierownika jednostki INM.

  1. Wsparcie działalności dydaktycznej, tj:

  • Prowadzenie i archiwizowanie list obecności studentów na zajęciach klinicznych;

  • Koordynacja zadań związanych z dystrybucją środków ochrony indywidualnej w zakresie zgodnym z umową dotyczącą udostępniania jednostek organizacyjnych podmiotu leczniczego do realizacji praktycznego nauczania klinicznego w powiązaniu z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i promocją zdrowia;

  • Opieka logistyczna nad studentami odbywającymi zajęcia w jednostce INM podmiotu leczniczego, w tym w zgodności z harmonogramem i lokalizacją zajęć;

  • Kontakt i korespondencja ze studentami/starostami grup w związku z realizacją zajęć i praktyk zawodowych;

  • Wsparcie w organizacji zajęć ze studentami na platformie MS Teams poprzez zakładanie kont i zespołów;

  • Wsparcie kierownika jednostki INM w przygotowaniu dostępności pracowników na potrzeby wytycznych do harmonogramu zajęć w roku akademickim z uwzględnieniem pensum pracowników i rozliczeniem, w tym bieżąca weryfikacja zastępowalności pracowników jednostki INM;

  • Wsparcie kierownika i nauczycieli akademickich jednostki INM w organizacji i przeprowadzeniu zaliczeń i egzaminów;

  • Prowadzenie innych spraw związanych z organizacją zajęć klinicznych na polecenie kierownika jednostki INM;

  1. Wsparcie działalności naukowej, tj:

  • Obsługa administracyjna niezbędna do realizacji grantów naukowych i projektów;

  • Prowadzenie rejestru wszystkich aktywności dydaktycznych, naukowo-badawczych i organizacyjnych pracowników jednostki INM

  • Przygotowanie sprawozdań z działalności dydaktycznej, naukowo-badawczej i organizacyjnej pracowników jednostki INM;

  • Współpraca z Biurem Wydziału Lekarskiego w zakresie wprowadzania danych naukowych pracowników jednostki INM do systemów uczelnianych (w tym USOS i POL-on).

  • Bieżące monitorowanie i przekazywanie informacji o aktywnościach naukowych (w tym publikacji) pracowników jednostki INM do Bazy Wiedzy UO:

  • Kontrola kompletności i terminowości przekazywania do Bazy Wiedzy;

  • Wsparcie pracowników jednostki INM w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia aktywności naukowej do Bazy Wiedzy UO oraz weryfikacja ich poprawności przed zgłoszeniem.

  • Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w jednostce INM pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków.

  • UPRAWNIENIA:

  • Korzystanie z uprawnień wynikających z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. 2019.1040 z późn. zm.)

  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ:

  2. W zakresie powierzonych obowiązków ponosi Pani odpowiedzialność za prawidłową ich realizację wg kryteriów legalności, zgodności z polityką Uniwersytetu Opolskiego, rzetelności, sprawności i gospodarności. Ponadto ponosi Pani odpowiedzialność materialną wynikającą z zakresu czynności.


poniedziałek
14:35 – 18:35
wtorek
14:35 – 18:35
środa
14:35 – 18:35
czwartek
14:35 – 18:35
piątek
14:35 – 18:35