Pracownik
technik
Zakres obowiązków:

OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:

  • Sumienne i staranne wykonywanie pracy i stosowanie się do poleceń przełożonego.
  • Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.
  • Terminowe i merytoryczne wykonywanie zadań.
  • Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.
  • Przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych.
  • Przestrzeganie ustalonego u pracodawcy czasu pracy.
  • Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.
  • Niezwłoczne zawiadamianie przełożonego o wypadkach w pracy lub zagrożeniu zdrowia i życia ludzkiego.
  • Profesjonalna obsługa interesariuszy.
  • Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.
  • Podnoszenie kwalifikacji zawodowych, w tym w drodze samokształcenia.

OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:

Do obowiązków technika będzie należało współuczestnictwo w realizacji zadań Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej (WCSM) w oparciu o program studiów dla kierunku lekarskiego oraz o Program Rozwoju Kształcenia Symulacyjnego  na Uniwersytecie Opolskim,  w tym  w szczególności:

  • Wsparcie procesu dydaktycznego w zakresie przedmiotów, z których zajęcia odbywają się w Wieloprofilowym Centrum Symulacji Medycznej;
  • Przygotowanie stanowisk pracy do zajęć:
  • Kompleksowe przygotowywanie sali na zajęcia zgodnie z sylabusem i potrzebami nauczyciela akademickiego ( symulatory, trenażery, drobny sprzęt medyczny, jednorazowe materiały medyczne);
  • Sprawdzenie działania sprzętu symulacyjnego, medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego;
  • Wcześniejsze uruchamianie oraz kalibracja sprzętu medycznego/symulacyjnego;
  • Pomoc techniczna w obsłudze sprzętu audio-video, oprogramowania , symulatorów medycznych w trakcie zajęć.
  • W ramach konsultacji dla studentów, wsparcie w procesie dydaktycznym przez udostępnianie poza godzinami zajęć materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i urządzeń. W obecności i przy pomocy technika studenci mogą powtórzyć zagadnienia związane z danym przedmiotem.
  • Opieka nad pracowniami:
  • Ocena sprawności i kompletności powierzonego sprzętu po zakończeniu zajęć symulacyjnych, porządkowanie sal po zakończonych zajęciach;
  • Nadzór nad sprawnością aparatury i urządzeń, w tym okresowy przegląd, czyszczenie, konserwacja;
  • Prowadzenie ewidencji zużycia jednorazowych materiałów medycznych;
  • Wykonywanie bieżących drobnych napraw sprzętu;
  • Zgłaszanie przełożonemu stwierdzonych usterek;
  • Dbałość o sprawność wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i informatycznego;
  • Dbałość o wyposażenie WCSM oraz minimalizacja kosztów jego utrzymania;
  • Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej:
  • Opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i aparatury;
  • Przygotowanie i wydruk pomocy dydaktycznych, materiałów zaliczeniowych, egzaminacyjnych w uzgodnieniu z Prowadzącym;
  • Wykonywanie prac wynikających z bieżącej działalności organizacyjnej Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej;
  • Planowanie i koordynacja harmonogramu zajęć pod względem dostępności sal symulacyjnych;
  • Wsparcie w przygotowaniu i realizacji planowanych zajęć dydaktycznych we współpracy z prowadzącymi zajęcia i instruktorami;
  • Wsparcie w przygotowaniu i realizacji egzaminu OSCE we współpracy z prowadzącymi zajęcia i koordynatorem kierunku;
  • Inne prace związane z działalnością dydaktyczną oraz organizacyjną realizowaną

na Wydziale Lekarskim, w tym:

  • Wsparcie organizacyjne i techniczne wydarzeń organizowanych w Collegium Medicum;
  • Stała współpraca z innymi jednostkami Uniwersytetu Opolskiego;
  • Wsparcie w zakresie działalności promocyjnej WCSM;
  • Przygotowywanie materiałów na stronę internetową;
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne podczas:

eventów/konferencji/spotkań promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum;

wizyt akredytacyjnych;

dnia adaptacyjnego;

dyplomatorium;

i innych;

  • Planowanie oraz bieżąca aktualizacja planu zamówień publicznych w podziale na kategorie zakupowe w oparciu o rejestr wydatków dla źródeł finansowania:
    • Bieżąca działalność dydaktyczna Dziekana WL,
    • Dyscyplina nauki medyczne- środki w dyspozycji Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych,
    • Środki pochodzące ze źródeł zewnętrznych,
    • Inne dotyczące działalności Wydziału Lekarskiego i Instytutu Nauk Medycznych;
    • Realizacja zamówień dostaw sukcesywnych i/lub zamówień poza ustawa PZP w zakresie wyposażenia laboratoryjnego, medycznego i odczynników, dla których Wydział Lekarski jest jednostką merytoryczną,
    • Obsługa programu Centralnego Rejestru Faktur – uniwersyteckiego systemu do wprowadzania faktur;
    • Wykonywanie zakresu czynności wskazanego przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób zapewniający ciągłość pracy;
    • Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w Wieloprofilowym Centrum Symulacji Medycznej pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków pracownika technicznego;


     

    Przejdź do treści