Pracownik
starszy specjalista
Zakres obowiązków:

1)       Obsługa kancelaryjna Wydziału Lekarskiego, w tym sekretaryjna Dziekana Wydziału Lekarskiego i Kolegium Dziekańskiego;

2)       Obsługa studentów i toku studiów kierunku lekarskiego obejmująca:

- przygotowywanie, wydawanie zaświadczeń o przebiegu studiów oraz innej dokumentacji wynikającej z realizacji toku studiów;

-  przygotowywanie do decyzji władz wydziału projektów pism/ stanowisk/opinii/postanowień/powołań w sprawach studenckich i ich wydawanie;

-  przygotowywanie i wydawanie protokołów egzaminów i zaliczeń komisyjnych;

-   potwierdzanie wniosków studentów w sprawie przystąpienia po 10 semestrze do Lekarskiego Egzaminu Końcowego;

-   techniczna kontrola dzienników kształcenia praktycznego;

-   wydawanie i przedłużanie legitymacji studenckich;

-   wydawanie skierowań na badania lekarskie i szczepienia umożliwiające uczestnictwo studentów w zajęciach klinicznych i praktykach zawodowych;

-   wdrażanie organizacji zajęć wynikających z decyzji dotyczących skierowania na powtarzanie zajęć i monitorowanie przebiegu powtarzania;

-   opracowywanie formalne wniosków o przyjęcie na studia studentów innych uczelni;

 - opracowywanie ramowych wzorów suplementów do dyplomu oraz opisów indywidualnych osiągnięć studenta oraz zlecanie druku dyplomów i suplementów oraz tłumaczenia na języki obce,

-  przygotowywanie dokumentów do Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w zakresie uzyskania refundacji kosztów kształcenia studentów przyjętych z Ukrainy w ramach pomocy obywatelom Ukrainy i w związku z konfliktem zbrojnym na terytorium tego Państwa,

-  współdziałanie z Sekretariatem w sprawach związanych nostryfikacją dyplomu lekarza,

3) Dokumentowanie przebiegu studiów w zakresie:

-   bieżącym w systemie USOS i w aktach studentów

-   archiwizacji dokumentacji toku studiów

4) Przygotowywanie zaświadczeń do wniosków o stypendia ministra dla studentów oraz list rankingowych na potrzeby stypendium Rektora,

5) Obsługa systemu płatności za usługi edukacyjne w systemie USOS oraz monitorowanie zadłużeń w opłatach i wszczynania właściwych dla sprawy postępowań,

6) Przygotowywanie i aktualizowanie materiałów do udostępnienia w określonych przez Dziekana folderach na stronie internetowej Wydziału Lekarskiego,

7) Współdziałanie z koordynatorem kierunku lekarskiego w zabezpieczeniu przebiegu studiów obejmującego:

-  podział poszczególnych roczników studentów na grupy studenckie i ich coroczna aktualizacja w systemie USOS;

- określenie rygorów zaliczenia poszczególnych semestrów i lat studiów,

-  przygotowanie harmonogramów sesji zaliczeniowych i /lub egzaminacyjnych we współpracy z starostami;

8)  Merytoryczne i organizacyjne wspieranie władz wydziału lekarskiego w zabezpieczeniu:

- profesjonalnej obsługi toku studiów;

- współpracy z samorządem studentów kierunku lekarskiego;

-  monitoringu zachowań studentów i pracowników,

-   płynnej współpracy w obszarach wspólnych dla wszystkich jednostek administracyjnych wspierających organizację procesu dydaktycznego kierunku lekarskiego;

-   profesjonalnego i terminowego współdziałania w ramach funkcjonowania w strukturach biura wydziału lekarskiego;

9)       Działalność informacyjna i prezentacyjna w zakresie:

-   prowadzenia i aktualizowania tablic informacyjnych wydziału,

-   przygotowywania materiałów i informacji z aktywności studentów kierunku lekarskiego na stronę Wydziału Lekarskiego;

-   współdziałania w organizacji dnia adaptacyjnego i dyplomatorium,

-   współdziałania w wydarzeniach organizowanych na rzecz promocji wydziału lekarskiego wewnątrz struktur UO oraz na zewnątrz;

-   płynności obiegu informacji między pracownikami Biura Wydziału Lekarskiego oraz Sekretariatem.

10)       przygotowywanie materiałów do raportów, sprawozdań, kontroli w zakresie wynikającym z działalności obszaru Dziekanatu;

-   przygotowywanie materiałów do raportów samooceny związanych z akredytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej oraz podejmowanej przez władze wydziału współpracy;

-   gromadzenie dokumentacji na potrzeby kontroli przez instytucje kontrolujące i/lub wewnętrznego audytora

11) Współpraca z kołami naukowymi Wydziału Lekarskiego, w tym aktualizacja bieżącego rejestru aktywnie działających kół naukowych wraz z danymi opiekunów.




clock
Godziny pracy
poniedziałek07:00 – 15:00
wtorek07:00 – 15:00
środa07:00 – 15:00
czwartek07:00 – 15:00
piątek07:00 – 15:00
Przejdź do treści