Współuczestnictwo w realizacji zadań administracyjnych w obszarze organizacji i prowadzenia kształcenia studentów kierunku Lekarskiego oraz działalności naukowej Zakładu Klinicznego Diagnostyki Obrazowej, w tym w szczególności:
1) Wsparcie ogólnoadministracyjne, tj.
- Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;
- Wysyłanie i doręczanie korespondencji;
- Obsługa EZD;
- Obsługa poczty e-mail;
- Inicjowanie i rozliczanie dokumentacji związanej z delegacjami pracowników;
- Opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych poprzez procedowanie zamówień i faktur w EZD;
- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi administracji UO w zakresie zatrudnień/kontynuacji zatrudnień, planów urlopowych, wniosków socjalnych i innych;
- Przygotowywanie materiałów na stronę internetową z aktywności i wydarzeń, które dotyczą jednostki INM w aspekcie jej działalności dydaktycznej i naukowej;
- Współpraca w zakresie ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu kliniki, w tym cykliczne sprawdzanie stanu faktycznego z ewidencją, lokalizacja wyposażenia, zgłaszanie potrzeb napraw, serwisów;
2) Wsparcie działalności dydaktycznej, tj.
- Prowadzenie i archiwizowanie list obecności studentów na zajęciach klinicznych;
- Koordynowanie zadań związanych z dystrybucją środków ochrony indywidualnej w zakresie zgodnym z umową dotyczącą udostępniania jednostek organizacyjnych podmiotu leczniczego do realizacji praktycznego nauczania klinicznego w powiązaniu z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i promocją zdrowia.
- Opieka logistyczna nad studentami odbywającymi zajęcia w jednostce INM podmiotu leczniczego, w tym w zgodności z harmonogramem i lokalizacją zajęć;
- Kontakt i korespondencja ze studentami/starostami grup w związku z realizacją zajęć i praktyk zawodowych;
- Współpraca z pracownikami Biura Wydziału Lekarskiego w zakresie zbierania dostępności nauczycieli akademickich i realizacji przydziałów czynności dla nauczycieli akademickich w obrębie jednostki INM zgodnie z obowiązującymi terminami;
- Prowadzenie innych spraw związanych z organizacją zajęć klinicznych na polecenie Kierownika jednostki INM.
3) Wsparcie działalności naukowej, tj.
- obsługa administracyjna niezbędna do realizacji grantów naukowych i projektów;
- Prowadzenie rejestru wszystkich aktywności dydaktycznych, naukowo-badawczych i organizacyjnych pracowników INM;
- Przygotowanie sprawozdań z działalności dydaktycznej, naukowo-badawczej i organizacyjnej pracowników jednostki INM;
- Współpraca z Biurem Wydziału Lekarskiego w zakresie wprowadzania danych naukowych pracowników jednostki INM do systemów uczelnianych (w tym USOS i POL-on);
- Bieżące monitorowanie i przekazywanie informacji o aktywnościach naukowych (w tym publikacji) pracowników jednostki INM do Bazy Wiedzy UO w tym kontrola kompletności i terminowości przekazywanie do Bazy Wiedzy, wsparcie pracowników jednostki INM w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia aktywności naukowej do Bazy Wiedzy UO oraz weryfikacja ich poprawności przed zgłoszeniem.