Pracownik
samodzielny referent
Zakres obowiązków:

Współuczestnictwo w realizacji zadań administracyjnych w obszarze organizacji i prowadzenia kształcenia studentów kierunku Lekarskiego oraz działalności naukowej Zakładu Klinicznego Diagnostyki Obrazowej, w tym w szczególności:

1) Wsparcie ogólnoadministracyjne, tj.

- Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;

- Wysyłanie i doręczanie korespondencji;

- Obsługa EZD;

- Obsługa poczty e-mail;

- Inicjowanie i rozliczanie dokumentacji związanej z delegacjami pracowników;

- Opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych poprzez procedowanie zamówień i faktur w EZD;

- Współpraca z jednostkami organizacyjnymi administracji UO w zakresie zatrudnień/kontynuacji zatrudnień, planów urlopowych, wniosków socjalnych i innych;

- Przygotowywanie materiałów na stronę internetową z aktywności i wydarzeń, które dotyczą jednostki INM w aspekcie jej działalności dydaktycznej i naukowej;

- Współpraca w zakresie ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu kliniki, w tym cykliczne sprawdzanie stanu faktycznego z ewidencją, lokalizacja wyposażenia, zgłaszanie potrzeb napraw, serwisów;

2) Wsparcie działalności dydaktycznej, tj.

- Prowadzenie i archiwizowanie list obecności studentów na zajęciach klinicznych;

- Koordynowanie zadań związanych z dystrybucją środków ochrony indywidualnej w zakresie zgodnym z umową dotyczącą udostępniania jednostek organizacyjnych podmiotu leczniczego do realizacji praktycznego nauczania klinicznego w powiązaniu z udzielaniem świadczeń zdrowotnych i promocją zdrowia.

- Opieka logistyczna nad studentami odbywającymi zajęcia w jednostce INM podmiotu leczniczego, w tym w zgodności z harmonogramem i lokalizacją zajęć;

- Kontakt i korespondencja ze studentami/starostami grup w związku z realizacją zajęć i praktyk zawodowych;

- Współpraca z pracownikami Biura Wydziału Lekarskiego w zakresie zbierania dostępności nauczycieli akademickich i realizacji przydziałów czynności dla nauczycieli akademickich w obrębie jednostki INM zgodnie z obowiązującymi terminami;

- Prowadzenie innych spraw związanych z organizacją zajęć klinicznych na polecenie Kierownika jednostki INM.

3) Wsparcie działalności naukowej, tj.

- obsługa administracyjna niezbędna do realizacji grantów naukowych i projektów;

- Prowadzenie rejestru wszystkich aktywności dydaktycznych, naukowo-badawczych i organizacyjnych pracowników INM;

- Przygotowanie sprawozdań z działalności dydaktycznej, naukowo-badawczej i organizacyjnej pracowników jednostki INM;

- Współpraca z Biurem Wydziału Lekarskiego w zakresie wprowadzania danych naukowych pracowników jednostki INM do systemów uczelnianych (w tym USOS i POL-on);

- Bieżące monitorowanie i przekazywanie informacji o aktywnościach naukowych (w tym publikacji) pracowników jednostki INM do Bazy Wiedzy UO w tym kontrola kompletności i terminowości przekazywanie do Bazy Wiedzy, wsparcie pracowników jednostki INM w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia aktywności naukowej do Bazy Wiedzy UO oraz weryfikacja ich poprawności przed zgłoszeniem.



poniedziałek
14:30 – 16:30
wtorek
14:30 – 16:30
środa
14:30 – 16:30
czwartek
14:30 – 16:30
piątek
14:30 – 16:30