Pracownik
samodzielny referent
Zakres obowiązków:

OGÓLNE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA:

  1. Pełna znajomość przepisów prawnych w zakresie stanowiska pracy.

  2. Terminowe wykonywanie zadań oraz bezstronne i kulturalne załatwienie petentów.

  3. Przestrzeganie ustalonych w Regulaminie Pracy Uniwersytetu Opolskiego zasad porządku i dyscypliny pracy.

  4. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych w drodze samokształcenia.

  5. Dbałość o powierzone mienie oraz zapewnienie przestrzegania tajemnicy państwowej i służbowej.

  6. Wykonywanie zleconych czynności w zastępstwie osoby nieobecnej lub w razie czasowego nieobsadzenia miejsca nowym pracownikiem.

  7. Wykonywanie innych czynności na polecenie bezpośredniego przełożonego.


OBOWIĄZKI SZCZEGÓŁOWE:

1. Obsługa kancelaryjna jednostki, w tym:

  • Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;

  • Wysyłanie i doręczanie korespondencji;

  • Obsługa EZD;

  • Obsługa poczty e-mailowej;

2. Prowadzenie spraw jednostki związanych z procesem dydaktycznym, w tym:
  • prowadzenie list obecności studentów na zajęciach klinicznych i praktycznych na VI roku;

  • opieka logistyczna nad studentami odbywającymi zajęcia w jednostki;

  • kontakt i korespondencja ze studentami/starostami grup w związku z zajęciami, praktykami, a także innymi aktywnościami studentów (np. studenckie koła naukowe);

  • prowadzenie innych spraw studenckich związanych bezpośrednio z zajęciami prowadzonymi przez nauczycieli akademickich jednostki, zleconych przez bezpośredniego przełożonego;

  • koordynacja zadań związanych z dystrybucją środków ochrony indywidualnej w zakresie opisanym umową o udostępnienie jednostki podmiotu leczniczego

3. Aktywna współpraca z Sekretariatem Instytutu Nauk Medycznych oraz Kierownikiem Dziekanatu Wydziału Lekarskiego w prowadzeniu dokumentacji finansowej, w tym: sprawozdawczości finansowej oraz spraw związanych z zamówieniami, fakturami, delegacjami, udziałem pracowników jednostki w konferencjach naukowych, rozliczaniem zleceniobiorców itp.:
  • Koordynowanie obiegu dokumentów związanych z planem rzeczowo-finansowym na prowadzenie działalności dydaktycznej, planem rzeczowo-finansowym jednostki, zapotrzebowaniami i realizacją zakupów.

  • Rejestrowanie i opisywanie faktur;

  • Przygotowywanie delegacji na podstawie wniosków pracowników jednostki i pomoc w ich rozliczeniu;

4. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektów badawczo-naukowych jednostki INM i umów z jednostkami zewnętrznymi, w tym finansowej.
5. Prowadzenie na bieżąco w formie elektronicznej spisu i archiwum wszystkich aktywności dydaktycznych, naukowo-badawczych i organizacyjnych pracowników jednostki .
6. Realizacja zadań związanych z przygotowaniem sprawozdań z działalności dydaktycznych, naukowo-badawczych i organizacyjnych pracowników jednostki oraz jednostki.
7. Współpraca z sekretariatem Instytutu Nauk Medycznych oraz Kierownikiem Dziekanatu Wydziału Lekarskiego przy wprowadzaniu danych naukowych pracowników jednostki do systemów uczelnianych (w tym USOS i POL-on).
8. bieżące monitorowanie i pomoc w przesyłaniu aktywności naukowych (w tym publikacji) pracowników jednostki do Bazy Wiedzy UO:
  • Kontrola kompletności i terminowości przekazywania do Bazy Wiedzy;

  • Pomoc pracownikom jednostki w wypełnianiu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia aktywności naukowej do Bazy Wiedzy UO oraz weryfikacja ich poprawności przed zgłoszeniem;

9. Pośredniczenie w sprawach pracowniczych pomiędzy władzami Uczelni, jednostki a sekretariatem Instytutu Nauk Medycznych oraz Kierownikiem Dziekanatu Wydziału Lekarskiego, w tym:
  • Procedowanie wniosków pracowniczych

  • Procedowanie przydziałów czynności;

10. Wykonywanie innych zadań i prowadzenie innych spraw związanych z zadaniami realizowanymi przez jednostki , zleconych przez Dziekana Wydziału Lekarskiego, Dyrektora Instytutu Nauk Medycznych oraz bezpośredniego przełożonego.
poniedziałek
15:35 – 19:35
wtorek
15:35 – 19:35
środa
15:35 – 19:35
czwartek
15:35 – 19:35
piątek
15:35 – 19:35