Pracownik
referent
Zakres obowiązków:

Zakres obowiązków:

Współuczestnictwo w realizacji zadań administracyjnych w obszarze organizacji i prowadzenia kształcenia studentów kierunku lekarskiego oraz działalności naukowej jednostki INM –  Kliniki Chorób Wewnętrznych, Alergologii, Endokrynologii i Gastroenterologii,  w tym  w szczególności: 

1. Wsparcie ogólnoadministracyjne, tj:

  • Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących;
  • Wysyłanie i doręczanie korespondencji;
  • Obsługa EZD zgodnie z obowiązującą dla danej sprawy ścieżką procedowania;
  • Obsługa poczty e-mailowej;
  • Inicjowanie i rozliczanie dokumentacji związanej z delegacjami pracowników;
  • Opracowywanie i zgłaszanie potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych, papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych poprzez procedowanie zamówień i faktur w EZD;
  • Współpraca z jednostkami organizacyjnymi administracji UO w zakresie zatrudnień/kontynuacji zatrudnień, planów urlopowych, wniosków socjalnych i innych;
  • Przygotowywanie materiałów na stronę internetową z aktywności i wydarzeń, które dotyczą jednostki INM w aspekcie jej działalności dydaktycznej i naukowej;
  • Współpraca w zakresie ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu kliniki, w tym cykliczne sprawdzanie stanu faktycznego z ewidencją, lokalizacja wyposażenia, zgłaszanie potrzeb napraw, serwisów;
  • Prowadzenie innych spraw administracyjnych na polecenie Kierownika jednostki INM.

    2. Wsparcie działalności dydaktycznej, tj:
  • Prowadzenie i archiwizowanie list obecności studentów na zajęciach klinicznych;
  • Koordynacja zadań związanych z dystrybucją środków ochrony indywidualnej w zakresie zgodnym z umową dotyczącą udostępniania jednostek organizacyjnych podmiotu leczniczego do realizacji praktycznego nauczania klinicznego w powiązaniu z udzielaniem  świadczeń zdrowotnych i promocją zdrowia;
  • Opieka logistyczna nad studentami odbywającymi zajęcia w jednostce INM podmiotu leczniczego, w tym w zgodności z harmonogramem i lokalizacją zajęć;
  • Kontakt i korespondencja ze studentami/starostami grup w związku z realizacją zajęć i praktyk zawodowych;
  • Wsparcie w organizacji zajęć ze studentami na platformie MS Teams poprzez zakładanie kont i zespołów;
  • Wsparcie kierownika jednostki INM w przygotowaniu dostępności pracowników na potrzeby wytycznych do harmonogramu zajęć w roku akademickim z uwzględnieniem pensum pracowników i rozliczeniem, w tym bieżąca weryfikacja zastępowalności pracowników jednostki INM;
  • Wsparcie kierownika i nauczycieli akademickich jednostki INM w organizacji i przeprowadzeniu zaliczeń i egzaminów;
  • Prowadzenie innych spraw związanych z organizacją zajęć klinicznych na polecenie kierownika jednostki INM;


3. Wsparcie działalności naukowej, tj:

  • Obsługa administracyjna niezbędna do realizacji grantów naukowych i projektów;
  • Prowadzenie rejestru wszystkich aktywności dydaktycznych, naukowo-badawczych i organizacyjnych pracowników jednostki INM
  • Przygotowanie sprawozdań z działalności dydaktycznej, naukowo-badawczej i organizacyjnej pracowników jednostki INM;
  • Współpraca z Biurem Wydziału Lekarskiego w zakresie wprowadzania danych naukowych pracowników jednostki INM do systemów uczelnianych (w tym USOS i POL-on).
  • Bieżące monitorowanie i przekazywanie informacji o aktywnościach naukowych (w tym publikacji) pracowników jednostki INM do Bazy Wiedzy UO:
  • Kontrola kompletności i terminowości przekazywania do Bazy Wiedzy;
  • Wsparcie pracowników jednostki INM w przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia aktywności naukowej do Bazy Wiedzy UO oraz weryfikacja ich poprawności przed zgłoszeniem.

    4. Pracownik odpowiada za całokształt prac realizowanych w jednostce INM pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w granicach zakresu obowiązków.


poniedziałek
14:35 – 18:35
wtorek
14:35 – 18:35
środa
14:35 – 18:35
czwartek
14:35 – 18:35
piątek
14:35 – 18:35