- Wsparcie procesu dydaktycznego w zakresie przedmiotów, z których zajęcia
odbywają się w Wieloprofilowym Centrum Symulacji Medycznej;
- Przygotowanie stanowisk pracy do zajęć:
- Kompleksowe przygotowywanie
sali na zajęcia zgodnie z sylabusem i potrzebami nauczyciela akademickiego (
symulatory, trenażery, drobny sprzęt medyczny, jednorazowe materiały medyczne);
- sprawdzenie działania
sprzętu symulacyjnego, medycznego oraz drobnego sprzętu medycznego;
- wcześniejsze uruchamianie
oraz kalibracja sprzętu medycznego/symulacyjnego;
- pomoc techniczna w obsłudze
sprzętu audio-video, oprogramowania , symulatorów medycznych w trakcie zajęć.
3. W ramach konsultacji dla studentów, wsparcie w procesie dydaktycznym
przez udostępnianie poza godzinami zajęć materiałów dydaktycznych oraz sprzętu
i urządzeń. W obecności i przy pomocy technika studenci mogą powtórzyć
zagadnienia związane z danym przedmiotem.
4. Opieka nad pracowniami:
- ocena sprawności i
kompletności powierzonego sprzętu po zakończeniu zajęć symulacyjnych, porządkowanie
sal po zakończonych zajęciach;
- nadzór nad sprawnością
aparatury i urządzeń, w tym okresowy przegląd, czyszczenie, konserwacja;
- prowadzenie ewidencji
zużycia jednorazowych materiałów medycznych;
- wykonywanie bieżących
drobnych napraw sprzętu;
- zgłaszanie przełożonemu
stwierdzonych usterek;
- dbałość o sprawność
wyposażenia elektrycznego, elektronicznego i informatycznego;
- dbałość o wyposażenie WCSM
oraz minimalizacja kosztów jego utrzymania.
5. Prowadzenie spraw administracyjnych związanych z prawidłowym
funkcjonowaniem Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej:
- opracowywanie i zgłaszanie
potrzeb oraz bieżące zaopatrzenie w zakresie zakupów materiałów biurowych,
papierniczych, eksploatacyjnych, materiałów dydaktycznych oraz sprzętu i
aparatury;
- przygotowanie i wydruk
pomocy dydaktycznych, materiałów zaliczeniowych, egzaminacyjnych w uzgodnieniu
z Prowadzącym.
6. Wykonywanie prac wynikających z bieżącej działalności organizacyjnej
Wieloprofilowego Centrum Symulacji Medycznej:
- Planowanie i koordynacja harmonogramu
zajęć pod względem dostępności sal symulacyjnych;
- wsparcie w przygotowaniu i
realizacji planowanych zajęć dydaktycznych we współpracy z prowadzącymi zajęcia
i instruktorami.
- wsparcie w przygotowaniu i
realizacji egzaminu OSCE we współpracy z prowadzącymi zajęcia i koordynatorem
kierunku.
7. Inne prace związane z działalnością dydaktyczną oraz organizacyjną
realizowaną na Wydziale Lekarskim, w
tym:
- wsparcie organizacyjne i techniczne
wydarzeń organizowanych w Collegium Medicum;
- stała współpraca z innymi
jednostkami Uniwersytetu Opolskiego;
- wsparcie w zakresie
działalności promocyjnej WCSM
- przygotowywanie materiałów
na stronę internetową.
8. Wsparcie administracyjne i organizacyjne
podczas:
- eventów/konferencji/spotkań
promocyjnych organizowanych w Collegium Medicum;
- wizyt
akredytacyjnych;
- dnia
adaptacyjnego;
- dyplomatorium
- i
innych.
9. Wykonywanie zakresu czynności wskazanego
przez Dyrektora Biura Wydziału pod nieobecność innego pracownika w sposób
zapewniający ciągłość pracy.
10. Pracownik
odpowiada za całokształt prac realizowanych w Wieloprofilowym Centrum Symulacji
Medycznej pod względem merytorycznym, administracyjnym i gospodarczym, w
granicach zakresu obowiązków pracownika technicznego.